Author: No One
•sâmbătă, decembrie 18, 2010
Sa plecam de la ideea ca toti vrem (sau "multi dintre noi" daca nu vreti sa generalizez) sa gasim o persoana, acea persoana (poate sa fie orice: prieten, parinte, ruda, iubit/iubita). Cineva care sa fie langa noi, sa ne accepte, sa ne asculte, sa fie de incredere, sa fie ACEA persoana (nu stiu cum sa-i zic altfel). Pentru mine, in mintea mea, persoana asta a avut tot timpul chip de femeie, situata undeva intre bestfriend si iubita. Pentru mine asa e persoana "perfecta".

Am o naivitate si o subiectivitate anume catre femei. Imi dau seama de amandoua si nu vreau sa le schimb. Ele ma fac sa nu fiu nesimtit, sa nu judec si sa incerc sa inteleg. Cum sa zic, am o parere mai rea despre barbati decat ar trebui si o parere mai buna despre femei. In parte mi se trage de la parintii mei, pentru ca si cu ei sunt asa, parerea proasta despre taica-miu si cea buna despre maica-mea (ea s-a ocupat cu adevarat de mine, ea a fost alaturi si m-a sustinut cand a trebuit, ea intelege)

La ce ma gandesc cand trec prin perioade proaste? Care sunt gandurile care mi le creeaza si mi le "sustin"? Pai, cand sunt nemultumit de mine, cand nu fac ceea ce ar trebui (fie ca mi-e frica, fie ca sunt comod), ca stau pe loc dintr-o incapatanare si frica stupida, cand imi dau seama ce mult am pierdut facand asta, cand simt ca nu exista un capat si de fapt sunt blocat intr-un punct fara posibilitatea de a mai iesi, cand vad ca pot face atatea, ca am atatea in mine si ca ma irosesc degeaba, cand mi se face frica ca o sa am o viata de rahat de acum incolo. Sunt atatea aici, nuante si nuante pe aceeasi melodie. Sa zicem ca asta e o categorie mare. Cealalta e cand ma gandesc la femei si sex.

Observ ca acum cand sunt ok nici nu ma mai gandesc la acestea doua din urma. Nu mai am fantezii, nu ma mai gandesc la sex, nu ma mai gandesc asa intens la cutare ori la cutare. Asta mi-a venit in minte zilele trecute: e linistea asta dar nu mai vad gandurile alea. Nu o zic cu o parere de rau, dar observ corelatia asta liniste - lipsa anumitor ganduri. Nu e o corelatie castigatoare, nu e solutia la problemele mele, dar e punctul in care imi dau seama ca pentru o perioada (nu stiu cat, cat sa-mi rezolv anumite chestii) trebuie sa renunt la ele si sa nu le mai alimentez.

Eu tot timpul voi aduce un anumit bagaj (nu numai de natura sexuala) cand ma voi apropia de o femeie (fie ca vreau sa fim prieteni, fie ca vreau mai mult). Acum, cand vreau sa fie altfel cu viata mea, imi dau seama ca trebuie sa ma uit la mine si numai la mine, sa am grija de mine si sa gasesc caile prin care sa schimb ceva. E o izolare si asta, dar de alta natura decat cea obisnuita.

Eu intotdeauna am cautat in femeie acea persoana. De aceea sunt oarecum naiv si subiectiv, de aceea privesc lucrurile mai romantic, de aceea ma "ating" anumite filme. Dar acum nu voi mai trage asa de tare de aceasta "dorinta", o voi lasa undeva acolo pe un raft.

Cat am scris am tot ascultat o melodie. Nu are nici o legatura cu ce am scris, doar am folosit-o ca sa-mi creez o anumita atmosfera ca sa scriu. Evident a inceput sa-mi placa :)

 

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, decembrie 18, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.