Author: No One
•luni, decembrie 20, 2010
Am sa incep asa prins intr-o propozitie naiva si apoi vom merge mai departe.

"Can't we just get along?"

Asta se poate aplica multor chestii. Si se aplica de vreme ce suntem fiinte destul de individualiste si de mandre cand vine vorba de "taberele" de care apartinem.

Cred ca stiti (si daca nu, veti stii acum) ca mie nu-mi place ideea de "razboi al sexelor". In general nu-mi place tendinta multora de a crea tabere, desi si eu probabil ma raliez uneori unei idei sau alteia. Cand vrei sa creezi o tabara, sau sa apartii de una, pur si simplu demonstrezi ca nu te poti pune in pielea celuilalt. Nada empatie in coltul asta de lume, domne. Toti sunt prea ocupati sa vada paiul din ochii altora, uitand de ditai mai barna din retina lor. Asa si cu "razboiul sexelor", ne deranjeaza si ne enerveaza unele si altele la sexul opus (justificabil sau nu) dar in tot acest timp uitam cam ce prostii poate face propriul nostru sex.

Nu-mi place atitudinea de superioritate pe care si-o confera unii barbati si unele femei. Uite, domne cine are creierul mai mare, cine e mai bun, cine ce stie sa faca. Dar asta e boala a omului, nu a sexului. Pe multi ii mananca undeva sa arate cat de sus sunt fata de altii, de parca existam si avem drept de viata prin ceea ce gandim sau ce facem. Noi existam pur si simplu, restul e in plus. Dar cum simtul de superioritate a transformat maimuta in om hmmm...

Si eu pot sa zic ca am orgoliul meu masculin, si eu imi pierd rabdarea sau nu inteleg sau ma enervez sau devin confuz sau ma simt intimidat sau judec, dar nu-mi doresc sa traiesc intr-o lume in care sa fie un zid asa intre barbati si femei. Cred in egalitatea intre sexe nu pentru ca e trendy, ci pentru ca nu vreau sa traiesc langa o femeie intr-un raport de superioritate-inferioritate (fie din partea mea, fie din partea ei). Intr-un raspuns simplist ar fi "just wanna get along", un raspuns mai lung ar implica ce-mi doresc eu de la ea si realizarea faptului ca si ea isi doreste ceva de la mine.

Avem barbatii si femeile in viata noastra pe care ii atragem. Vrem de un fel vom gravita in acea zona (si ei vor gravita in zona noastra). So... printre altele, daca nu sunteti multumiti de cei ce au fost (sau cei ce sunt) atunci ar trebui sa va intrebati de ce i-am ales pe ei sau le-am ales pe ele? De ce m-am dus in zona aia? Asa sa arati cu degetul pe altii fara sa iti dai seama si de "vina" ta e usor. E negare intr-un fel, nu?

Ma atrag femeile care ma atrag pentru ca eu caut ceva anume pana la urma. Hai sa zic altfel... Daca as avea o fata, constient sau inconstient cred ca as avea tendinta sa imi doresc sa fie mai baietoasa, mai tough, mai independenta si sa nu "take shit" de la un barbat. E asa pentru ca asta-mi place sa vad la o femeie. Partea ciudatica, sa zicem, e ca eu nu sunt genul tough la modul ala clasic, sunt mai soft de felul meu si totusi nu-mi doresc ca o femeie cu care sa fiu sa-mi semene, ci imi doresc sa fie complementara, sa fie, intr-un fel, ce nu sunt eu. Spre asta sunt atras si asta ma atrage, constiient fiind ca nu stiu daca va fi bine sau nu pentru mine.

Daca ar fi un razboi real al sexelor atunci ar trebui tot timpul sa duc nu stiu ce lupta pe frontul asta, o lupta pe care nu o vreau. Luptele astea te pot consuma la un moment dat in contexul in care toti (asa cred eu) ne nastem cu dorinte vis-a vis de sexul opus (sa iubim, sa facem sex, sa impartim ceva cu cineva etc). Vreau sa vad si eu omul ala "perfect" care sa nu fie atras, intr-un fel sau altul, de celalalt sex (sau de acelasi sex, in functie de preferinte). Multi vrem sa avem puterea asta (de a nu fii atrasi si de a nu ne pasa) la un moment dat :) dar sorry, n-avem ce face, asa suntem construiti. Si asa e bine sa fie, zic eu.

Daca a fi fericit inseamna si a fi cu cineva si daca spre asta gravitam ca oameni, atunci de ce sa ne scoatem ochii?

(de plictiseala de aia :P viată mai picanta si mai dramatica, domne :P)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, decembrie 20, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.