Author: No One
•miercuri, ianuarie 05, 2011
Urania a zis ca saptamana asta (de vinerea trecuta pana joia asta) va fi una oarecum proasta pentru zodia mea. Uite (imi ziceam eu in minte) a avut dreptate, daca prin "oarecum proasta" intelegem ieri si azi dar si "fada", asa cum e o mancare fara sare si piper. Fara gust mai degraba. Bagi in tine ca sa ai ceva in stomac. Asa si eu, traiesc "fad" zilele astea. Cred ca toata energia ultimelor zile din anul trecut si-a prins picioarele in namolul din primele zile ale acestui an.

Simt nevoia sa scriu ceva dar nu am ce scrie, desi am idei de-a lungul carora sa merg. Uite una. Cand o aud pe Simona Senzual zicand ca "asa-s barbatii" referindu-se la fustangiul de prietenă-su (nici nu cred ca exista cuvantul asta) cu nume de interlop, imi zic in sfarsit ca asa nu as vrea sa fie fiica mea. Nu proasta, nu blonda, nu cica "stricata", ci cu mentalitate de asta pe care si-o propteste ca o scuza (sau poate chiar asa gandeste) ca sa stea cu (si sa fie inselata de) Maharu in ideea ca la sfarsit v-a ramane cu ea dupa ce s-a plictisit de toate pitipoancele din lume. Bine, scopul dupa parerea mea sunt banii. Si acum punem o intrebare fara un raspuns. Cum e mai bine sa fii? O curva sau o femeie "fidela" dar inselata? Cine rade la sfarsit? Raspunsul celor trei parti (Simona, Maharu si cealalta pitzipoanca) ar fi: Eu. Raspunsul meu ar fi: Nici unul. Toti sunt niste pacaliti care au senzatia ca ei au castigat de fapt (financiar, moral bla bla bla). Vai de mine ce griji am si eu acum :)) M-am uitat la o emisiune de barfa (caci astea mondene de fapt cu asta se ocupa) si m-a prins si pe mine :D Daca exista un Iad al celor care consuma "mondenitati" atunci cred ca mi-am cumparat un bilet in primul rand :)) Acum, putin putin mai serios zic de chestia asta pentru ca uitandu-ma la emisiune (asa din coltul ochiului) am avut un moment clar de "asa nu vreau sa fie copilul meu". Nu e vorba de Si-mo-na, ci de mentalitatea asta de a suporta orice (uneori pentru un scop, alteori asa aiurea de dragul vietii) si sa-i gasesti si scuze la situatie (in cazul asta ea e inselata si tot ea zice ca "asa-s barbatii"; 'mai "curiosi" asa' adaug eu ptr o mai buna intelegere; buna scuza pentru noi barbatii, nu-i asa?)

Completez acum cand am terminat postarea (toata): m-am gandit de cateva ori in perioada asta (citind comentariile intr-o postare) cum nu vreau sa fie copilul meu. Am scris asta pentru ca in sfarsit am gasit un motiv clar, aparut pe loc, cum sa nu fie. Ceea ce am scris nu are legatura cu blogul si nici cu autoarea,

Iau o pauza. Ma uit la în derivă :)

Gata. Episod cu Diana :) (Diana ameninta ca se va (mai) sinucide, ca sa-i faca in fronda lu' maica-sa pentru ca de fapt cu ea are ce are). Revenim. E rant? Da. Imi place ce am scris? Hmm. Sterg? In nici un caz. Sunt eu acolo asa cum sunt pe tot blogul. Apropo de asta, ma gandeam azi noapte sa va intreb, fara sa cer si sa vreau un raspuns, de ce cititi blogul meu? Cititi de fapt pentru un anumit tip de postari/exprimare? Am de fapt un anumit tip de articole? Sa-mi raspund la intrebari? :)) Hai sa incerc putin. Daca e sa le iau dupa cum le sortez am mai multe tipuri de postari (vroiam sa scriu "articole", dar suna prea pretentios, eu nu sunt jurnalist de profesie), dar cumva ma gandesc ca de fapt sunt acelasi in fiecare din ele. Totusi cateodata ma gandesc ca ma cititi pentru ca v-a placut un anumit tip de postari. Daca e asa atunci celelalte nu va plac? Sa scriu numai intr-un anumit fel? Si acum ne intoacem pe turnanta :) Sunt de fapt acelasi in fiecare dintre ele? Hihi, you spin me round.... Aaaa shit. Stiti melodia? Mie imi place dar acum ma gandesc ca nu se refera la invartit. Nu in sensul asta. Nu, stati asa... La Dead or Alive e: You spin me right round, baby / Right round like a record, baby / Right round round round (asta e originala). Coverul lui Flo Rida e cam asa: You spin my head right round, right round / When you go down, when you go down down (cantat de Ke$ha). Mdaaa, cu totul alt sens :P Pfiuuu eu am zis varianta corecta :)) (aia cu "me" nu cu headu'). Ma credeti sau nu, nu am vrut sa ajung aici. Dar uite ca sunt :P

Completez acum la recitire (am ajuns aici cu ea): nu raspundeti la intrebarile de mai sus. Really. 

Ma gandesc ca pot abera la nesfarsit. Acum, fara sa fie inteleasa treaba ca o rautate, zic ca in asta tu si cu mine, Tolstoy, ne asemanam. Putem face asta tocmai pentru ca in realitate vorbim cu putina lume si deci avem tendinta sa vorbim mult (cand ni se da, si ne dam, ocazia) si sa glumim prin aberatie, ceea ce evident face ca lumea sa creada ca facem misto de ea, ceea ce nu facem. Si pentru ca vrem atentie. Dorinta de atentie care vine din faptul ca suntem singuratici. Cum merge? Merge? Partea proasta e ca daca am sta de vorba, am abera fiecare in felul sau si am crede ca celalalt face misto. Pentru doua persoane care pleaca de la acelasi "principiu" ne-am intelege destul de prost :)) Oricum, e posibil sa spun numai prostii. De fapt nu asta fac eu acum? Nu aberez? Aaaa... not funny. Vezi? Vezi? "Principiul". Hmmm... I must seem very weird right now. I'm not weird (but somehow I like it)

Acu' daca o sa zic ca mi-am dat drumul la scris, o sa se intample exact invers si nu o sa mai am nici o idee despre ce sa scriu (Aici cativa oameni deja se roaga sa zic ca mi-am dat drumul la scris in ideea ca poate ma opresc). Neahhh, scriu pana nu mai pot. Mai pot? (intreaba el introspectiv)

Mai e putin pana la sesiune, nu? Ce inseamna asta? Inseamna ca o sa mai am perioade proaste. In general cu cat ma apropii de examene, cu cat sunt mai "tentat" sa o dau in perioade proaste. Acum nu vreau sa zic ca o sa o iau pe aratura, doar ca e o zona propice pentru mici depresii. Eu sunt genul ala de se streseaza pana la examen, iar in ziua examenului n-are nici un stres :))

Azi noapte stand in pat m-am simtit singur. E o chestie cunoscuta mie. Ma intalnesc uneori cu ea cand stau asa. M-am luat singur de mana (adaugam dramatic daca vreti, pentru frumusete "poetica": ca sa nu o iau pe ea de mana). Am constientizat, adica am devenit constient de asta cand ma tineam de mana. Mi-am zis "uite-te la mine, vreau ca cineva sa ma tina de mana". Treaba psihologica, domne. Psihologica. Derulam postari prin minte. Prin analogie cu mana, mi-am zis ca vreau sa vorbesc cu cineva. Intr-un pat mare de 2 persoane (cel putin) numai cu mine in el. Nu vroiam sa dorm. Ce sa fac? La calculator nu ma pot duce, de citit nu am (si nici nu am chef), nu e nimeni cu care sa vorbesc. Sa ma culc? Ne culcam si dupa ce ne sculam nu ne mai simtim singuri, ne trece starea. Stiam asta cand nu vroiam sa ma culc. Pana la urma am adormit. Ce sa fac altceva? Daca esti trecut prin insomnie stii cum e, daca nu, nu :) Sau sa zic altfel. Asta e un mod de a-ti trai o insomnie (cum adica? ai insomnie pentru ca te simti singur? parca era un dezechilibru al corpului, de tratat cu pastile). Dar am adormit pana la urma, nu? Nu e insomnie cand poti sa te culci dar tu nu vrei. Nu?

Nu stiuuuuuuuu (de astea) :)))

I unfold into myself. Asta mi-a venit sa scriu acum. Cum sa continuam?... I fold myself into the world. Makes sense?

Ma gandesc ca o sa scriu asa de mult ca nu va mai dori nimeni sa citeasca :)) Ma gandesc ca am obosit de fapt, de vreme ce paragrafele s-au miscsorat brusc. Am scris despre nimic si totusi... Ca in Seinfeld, nu? :) Un serial despre nimic. Ce chestie, sa fii ironic cu serialul tau in interiorul serialului tau. Sa fii ironic cu tine in interiorul cuvintelor tale. Ma gandesc la ideea "sa nu te iei asa in serios". Si brusc mi-au venit 2 bloguri in minte. Sunt sigur ca sunt mai multe din cele pe care le citesc care nu se iau prea in serios (totusi luandu-se in serios), dar astea mi-au venit acum in minte. Ma gandesc la ele, ma gandesc la al meu. De fapt suntem seriosi dar cumva in acelasi timp nu vrem sa fim. Nu e vorba despre neseriozitate, ci de dorinta de a fi serios cumva dar de a nu deveni prea serios cu tine. And remember... don't take life too seriously. Ma gandesc la aceste cuvinte si imi vine in minte ca sunt ca un punct de sprijin cand, in cazul asta, vorbesti despre tine.

Am obosit. Nu mai pot sa scriu. Imi place ca am scris fara sa am ceva prestabilit in minte. Da, la unele lucruri m-am gandit ieri si azi cum sa le scriu intr-o postare, dar totul e scris pe loc, asa cum au picat cuvintele. Imi place asta: "asa cum au picat cuvintele". Si acum mi-am gasit titlul :)

Completare (ghici unde am ajuns cu recitirea?): eram ciufut azi ca nu am putut scrie pe blog :)

ta hand om dig cititorule  

This entry was posted on miercuri, ianuarie 05, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.