Author: No One
•duminică, ianuarie 30, 2011
E Duminica
Gata
De maine incepe nebunia
Ne oprim aici cu numaratoarea :P

De acum (probabil) o sa scriem mai putin
(eu si piticii din capul meu)
Cum sunt dependent sa tot postez
Ideal ar fi una-doua pe saptamana
(quickie?)
Zic ideal, ca iar ma apuca nebunia si scriu in fiecare zi
Sigur o sa am in cap in fiecare seara/noapte cateva idei de postari
(de alea serioase, rant and everything)
Neahh, nu ma dezmint :)

Intrebarea zilei
De ce tot imi vine mie sa salvez oameni?
Tot ce fac e sa strez oameni along the way

Ahhh
Am zis ca o sa pun Celine Dion???
Dap :D
Ca o paranteza
Toate melodiile pe care le-am pus in astea 2 saptamani
Sunt alese pe moment, ptr ca mi-au venit in minte in ziua aia
(sau cu o seara inainte)
Nu am incercat sa fac un soi de playlist sau asa ceva dinainte
Inchidem paranteza
Deci...
Imi plac mai multe melodii, atat pre cat si post Titanic
(hell, imi place si My heart will go on :P)
Dar pentru postarea asta am ajuns la trei
(nu e top, desi cred ca astea sunt printre favorite)
So...
Una ar fi
Alta ar fi
Iar a treia o punem aici

We don't say goodbye


PS: putem sa rasuflam usurati, ptr o luna nu o sa mai stresez pe nimeni :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, ianuarie 30, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.