Author: No One
•joi, ianuarie 20, 2011
E infricosator cateodata cand spui lucruri despre tine. Nu neaparat pentru ca te expui, ci pentru ca atunci cand scoti cuvintele pe gura iti dai seama cum esti, ce faci, cine esti. Cuvintele alea devin reale, devin realitate, nu te mai poti ascunde de ele. Odata spuse, ele capata contur iar tu iti dai seama de lucruri despre tine pe care pana atunci le tineai ascunse. Ascunse chiar si fata de tine.

***

In alta ordine de idei, de ce va plac "baietii rai"?, ma intreb si eu ptr a nu stiu a cata oara. Fara sa vreau sa fiu rautacios dar primul raspuns care-mi vine in cap e: pentru ca n-aveti ce face. Nahh, am si eu o dambla cand aud de "fete" si "baieti rai" in aceeasi propozitie.

***

Vreti inca o dambla? :P M-am gandit din nou la ideea de "masca". O vad folosita numai de femei. Adica ele au simbolistica asta, la barbati nu am vazut-o (ei probabil au alta, asta daca au). Care e reactia mea la simbolul asta? Pai nu-mi place si totusi ma fascineaza. Ma fascineaza tocmai pentru ca e folosita de femei. Daca erau barbatii in locul lor nu ma interesa.

Si da, admit ca probabil nu stiu prea multe despre sensurile, subtilitatile si implicatiile ideii de "masca".

Inca lucru pe care l-am vazut ca e folosit de femei e cuvantul "por". L-am intalnit in cateva bloguri pe care le citesc, de fiecare data intr-un context erotico-sexual. Presupun ca e folosit de femei pentru ca nu l-am vazut scris de barbati si pentru ca nici eu nu-l folosesc.

***

Azi, cand stateam si asteptam pe strada, am vazut trecand, putin mai in fata, doi tipi si o tipa. Nu cred ca are vreo importanta ca erau tigani, zic eu. Ei mergeau amandoi in fata, unu langa altul, si ea ii urma in spate. Ei mergeau mai repede si ea se straduia sa tina pasul. Primul gand a fost de ce nu merg ei putin mai incet ca sa mearga si ea normal. Si apoi m-am gandit ca putin le pasa (tipilor). Asta m-a dus cu gandul la faptul ca suntem invatati de mici (direct sau indirect) ca avem (sau sa avem) o anumita pozitie in societate. Pozitia barbatilor si pozitia femeilor.

***

Am dat zilele trecute peste un blog scris de un tip si l-am "rasfoit" din curiozitate. Ce m-a facut curios era faptul ca tipul isi schimba gagicile asa cum isi schimba sosetele. Rectific putin, el nu avea prietene ci doar si-o tragea. Zicea ca ajunsese in punctul ala in care nimic nu-l mai stimula, totul era cam aceeasi chestie, nimic nou. Zicea despre el ca este badaran si "bad boy" pentru ca asta se cere. Daca esti "baiat bun" nu prea merge treaba. A fost intrebat ce fel de femeie cauta, cum zicea el "femeia care merita", pentru ca pe astealalte le folosea pentru sex. Si el zice: sa fie inteligenta, sa fie isteata, sa fie frumoasa, sa aiba grija de ea, sa aiba un caracter puternic, sa poata sa-i faca fata (fiti atenti: "sa poata sa-i faca fata", nu "sa-i faca fata"), sa fie amuzanta, sa fie buna si fara limite in pat.

Tare imi e ca daca o gaseste, asta daca o gaseste (nu "cauta" unde trebuie), nu va stii ce sa faca cu ea si se va comporta cum o face si cu astealalte. Nu poti sa te schimbi asa usor doar pentru ca ai gasit persoana care "merita". Obisnuita ramane totusi obisnuita.

Eu cred ca daca ai multi parteneri atunci iti va fi foarte greu sa ai o relatie de lunga durata. Si invers e valabil, adica daca ai foarte putine relatii si alea de lunga durata iti va fi greu sa fii apoi un "mare jucator". Astea sunt chestii care se invata in timp. Si apoi odata invatate raman cu tine.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, ianuarie 20, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.