Author: No One
•sâmbătă, ianuarie 29, 2011
Azi e sambata
Si m-am trezit cu niste extrateresti la usa
Am zis ca sunt colindatori
Asa ca m-am strambat
Asta, cumva, se pare ca i-a suparat
Asa ca mi-au luat motanul si m-au amenintat ca-l impusca
(gesticulau ceva acolo, ceea ce pot sa presupun ca era ceva amenintator)
Am intrat in stare de soc
Tinand cont de faptul ca numai motanul asta a mai ramas
"Cine? Sarkozy?", am zis eu
(nu-i zicem asa, i-a dat un vecin numele asta ptr ca are ochii albastri si priveste crucis)
Ei gesticulau in continuare
Tin minte ca Sarkozy era in mana unuia si la un moment dat s-a intors cu fata inspre el
Statea, atarnand, cu labele pe langa corp, uitandu-se cu privirea aia tampa a lui
Dupa un moment de tacere, astia s-au uitat la mine
Eu am ridicat din umeri, cumva sugerand ca asta ma depaseste
Pareau incurcati si speriati in acelasi timp
S-au teleportat de pe loc, 
Motanul a cazul pe jos 
Iar eu, privind in sus, am vazut nava cum se misca fara noima in aer dintr-o parte in alta
I-au luat Cayenne-ul vecinei
Probabil de ciuda
Nu ca mi-ar pasa
M-am uitat in jos apoi
Sarkozy se lingea calm intre picioare

Data viitoare ma uit pe vizor
(si am sa fac gardul mai mare)


PS: o zi obisnuita ca oricare alta :)

*nota*
alte cazuri asemanatoare
(se pare ca e o relatie ciudata intre ei si animalele de aici)
sursa aici

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, ianuarie 29, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.