Author: No One
•vineri, ianuarie 14, 2011
Va vine sa credeti? Am visat un episod intreg din CSI. Unul care nu exista :) Bine, avea si elemente din Dexter (parea sa fie in Miamiii - a se citi in romana - dar cu o parte din actorii din Las Vegas) si de film de actiune. Incepe ca un thriller cu un criminal in serie (care evident omoara in serie :P) si se termina cand za bad guy (la sfarsit e "jucat" de Ice-T) face ravagii cu un fel de pusca tun SF pana e prins de politisti. Ce e naspa e ca "episodul" trebuia sa se termine mai devreme, cand, zic eu, iesea un final destul de bun (politisti ii intind o capcana in care tipul cade), dar eu am continuat cu el pana a dat in film de actiune.

Tin minte ca la final dupa ce l-au prins pe ala, apareau secvente de dupa cu fiecare in parte (ca-n filme). Una in special mi s-a parut f interesanta cumva datorita masinii (era ca un Smart ceva mai mare si mai patratos, cu locuri fata si spate, fiecare asemanatoare cu o bancheta, aceasta din spate fiind asezata in masina ceva mai sus ca nivel decat cea din fata, cam cum e un autobuz in fata), dar mai ales pentru ca scena (erau doua tipe ce discutau in timp ce mergeau cu masina aceea) avea coloana sonora :)) Da :P Era un refren compus dintr-un singur vers cantat de mai multe ori de o tipa. Zicea "I'm infectious... I'm infectious... I'm infectious" :)) Pot sa zic ca refrenul suna binisor :P

Si tin minte ca tot timpul cat "cream" episodul eram si spectator la el (il vizionam). Imi ziceam "ce bine ca l-au prins", sau ma intrebam "cine e criminalul?", sau ziceam "partea asta nu-mi place", sau "ce secventa buna" :))

Hmmm... titlul putea sa fie si "See as I" :P

Later Edit: exista cumva si criminali in paralel? Just wonderin' :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, ianuarie 14, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.