Author: No One
•luni, februarie 28, 2011
Poate nu e ceva asa necunoscut, probabil ca nu e, dar ma gandeam acum ca femeile cauta intotdeauna indicii in ceea ce ii place unui barbat (sau a unei persoane in general) sau ce face/zice sau ce e in jurul sau pentru a-i defini cumva personalitatea. De fapt de asta vreau sa zic. Mi se pare ca au o anumita curiozitate si dorinta asta de a defini, de a crea o imagine. De a incadra in ceva cunoscut. Barbatii nu cred ca sunt exact asa. Cred ca sunt mai "aiuriti", mai putin atenti (sau chiar neatenti), mai nepasatori la detalii.

Acum nu stiu cat de adevarat este sau daca pot sa aplic asta prin generalizare. Poate exagerez. Trebuie sa fii atent cand aplici lumii o idee pe care o poti avea, tocmai pentru ca concluziile noastre provin din subiectivitate si din putinele cazuri de unde le-am extras. De asta nu prea ma impac cu tendinta noastra de a ne sprijini pe stereotipuri, pentru ca, chiar daca ele pot fi adevarate si se pot aplica, totusi vin cu o doza de superficialitate privind individul, luat ca o entitate. Probabil ca noi ne aflam mai degraba la intersectia stereotipurilor, a caracterelor ce le atribuim maselor.

Mie unul nu-mi place sa fiu incadrat undeva si prefer sa fiu in afara, chiar daca ma poti pune intr-o categorie sau imi poti atribui anumite trasaturi. Consider (sau imi place sa cred) ca sunt mai mult decat niste trasaturi scrise pe o foaie, trasaturi aplicabile unui grup.

Ma gandesc, ca un exemplu, la trasaturile care se considera ca sunt specifice baietilor/barbatilor. Ca toti actionam sau gandim la fel. Eu unul nu ma simt asa, si pe langa faptul ca nu vreau sa accept stereotipurile care se leaga de barbati ori de femei, chiar daca pot fi adevarate, incerc de asemenea sa nu cad in ele, sa nu devin tocmai ce nu imi place sa aud despre anumiti barbati. Dar totusi, in toata aceasta nebunie, imi dau seama ca sunt trasaturi specifice numai barbatilor sau numai femeilor si incerc sa le impac cu ideea ca totusi nu ar trebui sa fim redusi la asta.

E dimineata acum. Am inceput sa scriu inainte de Oscaruri si cumva am ajuns sa fiu aici dupa ce ele s-au terminat. Despre Oscaruri ce sa zic? Cei ce erau favoriti au castigat (poate cu o mica surpriza la Regie). Ce m-a incantat a fost Oscarul luat de Wally Pfister pentru Inception. El e director de imagine, asa intr-o traducere. As fi vrut sa zic mai multe zilele trecute dar acum ca s-au terminat, hmm, parca nu mai vreau sa zic ceva despre asta.

Am terminat cu sesiunea. Sunt cumva dezamagit de mine. Fac ce fac si tot reusesc sa ma dezamagesc. Am inceput cu o energie sa zic buna dar undeva pe la mijloc s-a cam dus totul. Imi zic tot timpul in timp ce traiesc viata asta: "poate data viitoare". Ciudat om mai sunt si eu.

Observ ca am ajuns in punctul in care ma stresez din ce in ce mai putin in legatura cu mine. In functie de cum te uiti, suna si a bine si a rau. Poate imi pierd sperantele. Asa cum am mai zis sunt acolo unde nu mai stiu daca eu ma resemnez sau incep sa accept. Poate de fapt imprumut cate ceva din fiecare.

Sar din nou si trebuie sa ii multumesc cuiva. Am observat ca o postare de-a mea a fost accesata zilele astea de multe persoane (mult mai multe decat de obicei) si in timp ce ma scarpinam in cap asa cu o figura tampa am gasit ca cineva mi-a postat/linkuit postarea pe un site unde, din cate am inteles, pui linkul unei postari care iti atrage atentia sau iti place (cu un mic sau mai mare comentariu despre ea). Asa ca iti multumesc Shayna pentru recomandarea ta :) O sa incerc, cat pot, sa raman in prezent. In dimensiunea asta :P

Mi-am adus aminte sa zic inca ceva ce a fost in mintea mea in perioada asta. Una din chestii, ca au fost mai multe. Eu nu sunt genul sa ies in evidenta si nici nu caut sa o fac. Totusi imi place sa am ceva al meu care sa ma evidentieze, sa imi dea o identitate, sa zica "asta sunt eu". Imi place sa vad asta in oameni, ceva sa-i scoata in evidenta. Fie ca e o anumita personalitate, fie ca e o trasatura evidenta, fie ca fac ceva anume, fie ca spun lucrurile intr-un anumit fel , fie ca au o anumita atitudine, fie...  orice de care eu ii pot lega. Probabil am mai zis dar imi place ideea asta de unicitate, de ceva ce spune "asta e X".

V-am zis ca am tendinta de a fi contra? Sper sa nu exagerez, dar rar sunt de acord cu ceva in totalitate. De multe ori simt ca trebuie sa iau o pozitie macar putin diferita. Dar totusi, atunci cand nu sunt de acord, cred in ceea ce zic. Cum vine asta? Nu o fac de dragul de a fi contra (daca n-am ceva de zis mai bine tac din gura) dar sunt totusi un "nu sunt de acord" kind of person :))

Uite ca mi-am mai adus aminte de ceva :) Tineti minte ca sunt obosit, si in general un uituc, asa ca fenomenul de a-mi duce aminte e in sine un mic miracol :)) Dar sa revenim. Imi place calatoria in timp pentru ca mi-ar placea sa revin in timp si sa-mi modific viata, imi plac lumile/dimensiunile paralele pentru ca sunt genul de om care se gandeste in "what if", imi plac povestile care se leaga intr-un cerc pentru ca ma fascineaza cum lucrurile la mine se leaga unele de altele si ca nimic nu e asa la nimereala, ma fascineaza ideea ca nu poti schimba trecutul pentru ca, desi vreau, nu-mi pot schimba trecutul, ma fascineza ideea ca tu poti contribui la crearea trecutului tau pentru ca evident simt ca eu sunt responsabil de trecutul meu, prin tot ce, si orice, am facut eu. Ce vreau sa zic prin asta? :) Imi dau seama ca orice scriu aici, pe blog, ma defineste. Chiar si cand scriu la nimereala fara sa gandesc prea adanc. Spun ceva ce imi place si cand incep sa ma gandesc mai bine imi dau seama ca se leaga de mine, ca face asa un arc de cerc si se intoarce la mine. Ca se leaga. Ca exista asa niste conexiuni de la care nu ma pot abate orice as scrie.

Imi place cum suna "back in space" :) E "spatiu", adica ceva acolo, departe cumva de lumea asta reala (e si ceva autoironie in asta), e "back in place", e "am revenit" :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, februarie 28, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.