Author: No One
•luni, februarie 07, 2011
Eu cand citesc ceva (a se intelege drept administrativ in cazul de fata) am momente cand mintea mea ajunge sa se gandeasca cu totul si cu totul la altceva. Practic ma uit in gol la cuvinte, caci mintea mea zboara prin locurile unde ii place ei sa zboare. Uneori (de multe ori) "sufar" de un soi de deficit de atentie :)) Lucru nu prea bun in multe cazuri, daca ma intrebati pe mine. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc.

Azi ma gandeam, citind, la cum impart/percep eu femeile. Am sa incerc sa explic ce vreau sa zic. Evident sunt femeile care-mi plac (ca o notiune generala) si femeile care nu-mi plac. In cele care-mi plac (adica ma inteleg bine, suntem prieteni, le consider dragute) o parte sunt cele de care sunt atras (dpdv sexual). In cele de care sunt atras o parte sunt cele de care ma indragostesc si cu care vad (si vreau) o relatie. Deci, cam simplist si ca regula generala, ar fi cam asa: prietenie < sex < iubire ("<" ar cam fi semnul la "inclus" :P).

Asta zice cateva lucruri despre mine. O idee ar fi ca n-as face sex cu o tipa care nu-mi place (ca persoana, fizic, intelectual). Sau cu care nu ma inteleg. Uneori mi-as fi dorit sa am acel sange rece (mi-ar fi facut viata mai usoara, cel putin in zona asta), dar nu sunt asa. Am avut alta traiectorie in viata fata de barbatii care sunt asa si asta se vede. Plus ca sunt genul de om caruia nu-i place sa stea (fizic) langa o persoana care nu-i place sau pe care nu o agreeaza. Tin minte ca eram la niste prieteni de familie cu ai mei si cand am facut poze eu am nimerit langa taica-miu. Am stat acolo dar in poze se vedea ca desi toti erau lipiti unii de altii eu stateam la o mica distanta de taica-miu (eram si in margine, deci era si mai evident). In plus pozele mai aratau un lucru pe care il stiu cumva de mai demult. Faptul ca eu tind sa nu apartin complet grupului respectiv. Cum sa zic?... De parca nu ar conta daca sunt sau nu acolo. In pozele de grup eu sunt tot timpul mai la margine si in realitate (la o masa sa zicem) eu sunt cumva (cu prezenta si cu mintea) in alta parte. Dar revenind la ce vroiam sa zic, ideea e ca trebuie sa am o anumita intimitate cand e vorba de sex. Cum am zis, nu am acel sange rece ca sa nu-mi pese.

Si o a doua idee ar fi ca ma indragostesc de femei care ma atrag (fizic, sexual, in contextul pe care l-am creat aici, caci personalitatea o punem ceva mai sus, la prietenie). Adica daca ma inteleg bine cu cineva dar nu sunt atras atunci nu merg mai departe cu gandul. Dar trebuie sa fac precizarea ca nu ma indragostesc de toate femeile de care sunt atras. Mai demult credeam ca da, dar acum stiu ca nu e asa.

Cand eram pustiulica, adica mucos :), credem ca merg mana in mana, adica imi place, sunt atras, ma indragostesc. Dar nu merge asa. Mi s-a intamplat sa ma inteleg foarte bine dar sa nu fiu atras. Imi aduc aminte in special de o colega din liceu cu care ma intelegeam foarte bine (desi nu eram prieteni, nu umblam impreuna -> eram doar colegi), cu care puteam sa vorbesc ore in sir, si desi era si draguta pe deasupra nu eram atras de ea si nu o puteam vedea ca o iubita. Poate nu era destul de feminina, ma gandesc acum. Si mi s-a intamplat sa ma inteleg bine, sa fiu atras si totusi sa nu ma indragostesc. Poate pentru voi chestiile astea par niste lucruri banale, dar pentru mine, la momentul respectiv, au fost niste concluzii care mi-au schimbat modul de a vedea lucrurile.

Cred intr-o prietenie platonica? Da. Desi in unele cazuri e mult mai greu decat scrie pe foaie. Cred intr-o relatie platonica? Nu prea. Sexul e sex. Desi nu cred ca e cel mai important lucru din viata unui om, totusi are importanta lui. Cred intr-o iubire platonica? Cred ca e posibil, cu conditia ca la un moment dat sa apara si atractia fizica.

Am scris la un moment dat mai sus in legatura cu sexul: "Traim si prin corpul nostru, nu numai prin mintea noastra". Sunt importante amandoua daca vrei sa fii complet. Nu esti complet daca esti numai intr-o parte sau in alta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, februarie 07, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.