Author: No One
•miercuri, martie 23, 2011
Doamne ce nu-mi plac romanii care se plang tot timpul de Romania si de cum sunt romanii. Ok, nu e o tara vestica, suntem cam balcanici, avem ceva defecte ca popor, ne-am prostit traind 40 de ani in comunist si nu stiu cati alti ani sub alte imperii si natii. Si eu sunt nemultumit de cum merg lucrurile si de cum actionam si reactionam ca romani, dar news flash roman mic cu nasucu' pe sus: pana una alta te-ai nascut intr-o tara numita... stai asa sa-mi aduc aminte... Romania?, si guess what? esti roman :)) Mamica ta e romanca, taticu tau e roman, prietenii aia ai tai sunt romani si iti faci veacul (sau ti-ai facut veacul) in Romania. Ar fi frumos ca in loc sa te plangi sa faci ceva in privinta asta, nu? Da' ce sa-i ceri, e mai usor sa te plangi decat sa faci ceva.

Nu sunt o persoana nationalista si nici nu ma da patriotismul afara din casa, dar e tara mea si cumva tin la ea pentru ca imi da un sentiment de apartenenta, pentru ca, oricum ar fi ea, e a mea. Asta nu inseamna ca sunt de acord cu felul cum sunt unii romani sau cu felul in care se desfasoara treburile pe aici, dar oricare mi-ar fi sentimentele catre ea si cetatenii ei totusi apartin de ea. Nu sunt nici chinez, nici suedez, nici pakistanez. Sunt roman nascut in Romania si e logic, cel putin pentru mine, sa tin cu tara asta care pana la urma, asa cum am mai zis, e a mea.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, martie 23, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.