Author: No One
•duminică, martie 27, 2011
Dupa cum stiti, gandesc prea mult. Dupa cum e posibil sa va fi dat seama gandesc anticipativ si ipotetic. La asta ma gandesc acum. Am o compulsie de a face scenarii :)) "Ce-ar fi daca", "dar daca", "daca crede asta sau asta sau astalalta", "daca nu va merge", "daca sunt inteles prost". Etc etc etc :P

La ce ma gandeam de am ajuns la ce am scris mai sus? Revenisem la un gand mai vechi pe care l-am scris si aici mai demult. Daca vreau sa scriu despre cineva pentru ca numai asa imi pot scoate gandurile din cap? Sa ii zic ca am blog sau nu? Tendinta e sa nu zic, pentru ca daca ar sti n-as mai putea scrie. Vedeti?: "daca", "?", "sa ii zic..." sau  "daca ar sti..." (cand evident nici nu exista persoana) :))

Fara legatura cu ce am scris: imi place de Anne Hathaway :) Nu stiu, ceva in legatura cu fata ei o face extrem de draguta. Nu sunt numai ochii sau zambetul, e o energie anume, are ceva copilaresc in ea fara a o face copilaroasa (cel putin ptr mine). Pare si foarte de gasca, are o atitudine/personalitate anume in sensul asta. Oricum, din interviuri si clipuri banuiesc ca nu e chiar asa o fata cuminte cum arata. She's got some filthy filthy mind in there :)) (or so it seems to me)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, martie 27, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.