Author: No One
•vineri, martie 18, 2011
Zilele astea cuvintele nu au valoare. Iar lumea e departe, asa cum o privesc eu de aici. Oare ce sa scriu cand totul pare fara valoare? Oare cum sa ma simt cand simt ca vreau sa fiu asa de departe de oameni? Momentul de "acum" e asa de schimbator incat nu am destul timp sa ma opresc asupra lui atata timp cat sa scriu ceva. Iar eu trec prin micile conflicte de stare care ma duc de la impaciutor la rautacios si inapoi.

Sau poate in perioada asta sunt intr-o continua stare de nemultumire. Nemultumit pe ceea ce imi vine in minte in momentul respectiv. Nemultumit de cuvinte, imagini, oameni si de mine. Nemultumit sa nu pot spune exact ce vreau sa spun.

Dar oricum ar fi (caci acum, cand sunt aici, nici eu nu mai stiu cum este), astazi cuvintele nu au valoare, iar eu ma simt departe de lumea asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, martie 18, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.