Author: No One
•luni, martie 28, 2011
Mai in gluma, mai in serios, acum imi dau seama de ce stau mult pe la calculator, sau pe la televizor, sau citesc foarte mult deodata. Poate o fac pentru ca odata ce ma asez in pat si nu am nimic de facut, incep sa ma gandesc, si atunci nu ma mai opresc. In general, sunt doua mari zone, prima sa-i zicem "pumni in cap", a doua fete si sex. Amandoua ma consuma dar in feluri diferite, prima mai aproape de un sentiment de depresie, a doua de excitare si dorinta. Amandoua au regret in ele. A doua e o combinatie de chin si placere, mai ales ca gandesc in scenarii si imagini.

Somebody said a while ago that it's not a big deal, but for me it seems that it is.

Inteleg cum e faza cu "it's not a big deal", chiar o inteleg, dar daca gandurile la fete si sex ma fac sa ma simt cum ma simt atunci este. La suprafata pare sex si relatii, dar daca cobor adanc si incerc sa vad de unde pleaca atunci vad ca e singuratate si lipsa unei intimitati anume care numai aici, in asta, o pot gasi. Poate de asta sunt fascinat si ma gandesc in fanteziile mele la "a fi atins" si la "a atinge". Si aici cand scriu ma leg de asta (mai ales in micile mele postari fictionale). Asta include si reversul: imposibilitatea de a atinge, cand raman numai un privitor -> ciudat cum se leaga de anumite chestii (titluri, postari, idei) pe care le-am scris aici. Ma gandesc acum cand scriu, ca asta, situatia de privitor (privita si ca "distanta" ori imposibilitate de a atinge), ma defineste ca tip in relatiile cu fetele (dar si cu oamenii in general).

Cand am zis "a atinge" parca am deschis un baraj, acum am, si fac, in mintea mea numai conexiuni. Dar de "a atinge" si legaturile pe care le gasesc ar trebui sa scriu o postare separata (care din pacate nu cred ca va fi scrisa prea curand, pentru ca odata ce voi termina voi pierde conexiunea cu ideea). Uite ca am deviat de la ce vroiam sa scriu.

Ce vroiam sa scriu? :)

Nici eu nu mai stiu exact ce, desi unele idei le-am scris. Dar mi-am adus aminte de ceva la care ma gandeam in noaptea asta. Desi stiu de multi ani ca e imposibil totusi intotdeauna mi-am dorit sa fiu salvat. Ce naivo-siropos suna :)) dar se leaga de ce am scris mai sus. Stiu, stiu ca lumea nu functioneaza asa, dar cred ca tot timpul voi avea "dorinta" asta. Va fi mica mea dorinta de fiecare data cand voi intalni o fata :) Mica mea dorinta nespusa. Ciudat cum dorintele astea sunt asa de nerealiste :)), desi sunt chestiile dupa care tanjim cel mai mult :)

Stiu ca acum o sa par un copil suparat, dar nu mai astept nimic. Nici o fata, nimic. Gandurile le voi suporta, dorintele le voi face si desface, noptile vor fi cum vor fi. Dar ma voi opri aici. Nu voi actiona in nici un sens. Ce va fi va fi.

Asta (ultima chestie) e ceva ce vroiam sa zic de mai demult, dar nu vroiam sa sune ca si cum as da cu un ciocan in perete. Totusi pentru mine la asta se reduce acum directia in care vreau sa merg.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, martie 28, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.