Author: No One
•miercuri, martie 23, 2011
Nu am chef de oameni, nu am chef de ei pe langa mine, nu am chef sa vorbesc cu ei. Nu raspund la telefoane, nu vorbesc pe mess, nu dau semne de viata. Vad ca am tendinta sa ma retrag din ce in ce mai mult. Sau poate tine de o perioada. Sau poate m-am obisnuit eu asa. Cel mai probabil prima si a treia luate impreuna. Ce ma face sa ma gandesc la asta e faptul ca vad ca intr-un fel caut si vreau sa fie asa. M-am obisnuit, cum am zis. Acum parca imi vine peste mana sa fiu altfel, si nici nu mai am o motivatie sa fac ceva in privinta asta.

Desi eu am lapsusuri in legatura cu cuvintele sau cu ce vroiam sa zic de mai mult timp, parca de un an mi se pare si mai evidenta treaba asta. Simt ca m-am tampit. Nu-mi aduc aminte de cuvinte (imi stau pe limba, cum se zice) mai des ca de obicei, uit vreo idee si trebuie sa stau putin sa imi aduc aminte, uit cuvantul in romana dar stiu echivalentul in engleza (sau chiar vorbesc avand expresii in engleza in minte in locul celor romanesti) desi nu vorbesc engleza in viata de zi cu zi (sunt in mijlocul Romaniei, cu cine sa vorbesc? :)) ), parca nu mai am coerenta in ceea ce zic tot incercand sa-mi gasesc cuvintele. Nu stiu, poate exagerez eu sau mi se pare, dar e aiurea cateodata cand raman blocat asa de parca as fi analfabet.

In sfarsit de cateva zile, poate o saptamana, am reusit si eu sa dorm normal. Ma culc inainte de 12 si ma scol undeva pe la 6-7 de dimineata. Cred ca am tinut-o asa intr-un somn aiurea vreo 2-3 luni. Ma culcam la 3, 4, la 6, la 8, la 12 si chiar mai tarziu si ma sculam dupa-amiaza, seara, sau chiar in mijlocul noptii. Ma si mir cum de am rezistat lunile astea. In general ma afecteaza daca dorm aiurea, dar probabil dormitul mult (6-8 ore), chiar daca in alta parte a zilei, m-a tinut pe linia de plutire.

Si ca sa fiu random asa: azi am visat ca alergam foarte foarte repede cu o perna in mana (in cealalta aveam probabil tot o perna, sau o plapuma) pe la ce cred eu ca era marginea Bucurestiului.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, martie 23, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.