Author: No One
•joi, aprilie 07, 2011
M-am trezit mai devreme din somn, undeva tolanit pe canapea dupa o noapte de nesomn. M-am trezit somnoros, cu gandul la tipa din vis. Ciudat cum sanii ei ridicol de siliconati mi-au ramas in minte. M-am trezit, dar nu m-am ridicat. Ma tot gandeam la sanii aia si asa din gand in gand am cazut intr-un scenariu in care flirta cu mine, dupa ce abia a iesit de la dus purtand un tricou. Ca sa vezi, ce original :)) (zic de mine). Flirta cu un eu destul de confuz si de aricios. Tot timpul in mintea mea, in scenariile astea, sunt aricios si parca nu stiu ce vreau.  Banuiesc ca e ca in realitate. Cat despre ce gandeam, nu va ganditi la prostii :P, nu am ajuns cu gandul pana acolo. Ma gandeam la dinamica asta imaginara dintre mine si ea.

M-am sculat. Ora 2. Hmmm. Am mai stat. Am luat paine. M-am pus sa fac cartofi (daca nu stiu sa fac altceva :P :)) ). Si m-a luat senzatia asta. O stiu. O am deseori. Mai demult o asociam cu un gol. Poate si acum o fac. Azi ma gandeam, incercand sa o definesc, ca e undeva intre frica si emotii. La un moment dat mi-am dat seama ca e neliniste. Neliniste, de unul singur in bucatarie fara ca ceva palpabil sa ma nelinisteasca. Nu e anxietate. Nu, aia are mai multa frica si un fel de agitatie interioara. Asta este o combinatie de chestii. De aceea nu am putut-o defini. Senzatia e asemanatoare cu emotiile, ca atunci cand trebuie sa te duci undeva sau sa intalnesti pe cineva. Sau mai degraba ca atunci cand eu trebuie sa ma duc undeva sau sa ma intalnesc cu cineva :)) Are putina frica asa cum au emotiile, are un sentiment de asteptare si, in cazul asta, are mai putini nervi sa zicem. O simt si ca o tristete. Si cum am incercat sa zic apare fara ca ceva concret, sa zicem fizic, sa existe. Apare dupa ce m-am gandit la ceva. Nu stiu, e apasatoare. Nu se compara cu atunci cand trebuie sa faci ceva (de ex sa mergi undeva) si scapi de senzatie daca eviti sa faci asta. Asta ma tine. Eventual poate sa dispara daca fac ceva si uit pentru ca nu mai am gandul acolo pentru un timp anume. Acum sunt in senzatia asta si pur si simplu nu mai am chef sa fac ceva. Cred ca ma hranesc cu ea. O consum si ea ma consuma la randul ei.

Ma gandesc daca e o legatura intre vis sau scenariu si nelinistea asta. S-ar putea sa nu fie. S-ar putea sa fie. E dificil sa fac conexiuni exacte intre gandurile mele si ceea ce simt. Stiu cumva ca gandurile mele creeaza bazele acestor trairi dar nu vreau sa arat cu degetul intr-o directie care poate nu e cea corecta.

Ascult melodia lui Nick Cave, scriu si parca sentimentul se duce. Deja mi-a greu sa mai definesc senzatia. Totusi un mic gol e tot acolo. Ramasitele unei senzatii, care sa ma bantuiasca inca un timp.

O idee de final: I chicken out. Parca asa era expresia. I chicken out a lot.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, aprilie 07, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.