Author: No One
•duminică, aprilie 10, 2011
Tocmai ce m-am uitat la filmul The Dog Problem si o parte din poveste e relatia dintre personajul principal, un scriitor depresiv cu un roman prost la activ dar care a avut succes la public, si o stripperitza care ar ramas blocata in jobul asta si nu stie sa faca altceva. Ok, trebuie sa explic de ce mi-a placut relatia dintre ei. Mie imi plac, probabil foarte mult, povestile/filmele in care un el si o ea se intalnesc si intre ei se creaza asa o relatie undeva la granita dintre prietenie si atractie. Daca ati vazut Lost in Translation sau Before Sunrise atunci stiti despre ce vorbesc. Desi ele sa zicem intra la categoria romantice, totusi nu sunt, pentru mine, romantice-romantice. Adica nu o au in chestii siropoase si nici nu sunt niste mari tragedii. In filmele asta personajele stau la discutii, flirteaza fara sa fie ostentative, uneori nu par o combinatie potrivita, se simte atractia si chimia dintre ei dar nu e "let's fuck right now" :))) (la cinci minute dupa ce s-au vazut). E ca o prietenie care a deraiat intr-un fel de no man's land situat pe granita dintre flirt, prietenie, atractie, relatie romantica si un soi de atractie sexuala, fara sa treaca decisiv intr-o parte sau alta. Toate sunt, si se simt, ca niste relatii de inceput :) Imi plac povestile astea. Au ceva frumos in ele. Nu stiu cum sa le zic... curg intr-un fel. Ei discuta despre orice si parca e asa de la sine si stii ca se potrivesc, si mai ales... par oameni. Do you know what I mean? E chimie tata, chimie in stare pura. Asa cum ar trebui sa fie o relatie intre un barbat si o femei in realitate.

Ar trebui sa vedeti In Search of a Midnight Kiss. E asemanator cu filmele de mai sus. Mie mi-a placut foarte mult atunci cand l-am vazut. Ar fi trebuit sa scriu o postare despre el dar... daca n-am scris la timp, nici nu o sa mai scriu. Ideea e ca imi plac filmele de genul asta. Nu prea stiu eu cum sa descriu ce-mi place la relatiile in cauza asa ca ma stramb in fata monitorului incercand sa-mi dau seama cum sa scriu :)) "Scrie cu cuvintele tale, John" :)) Yeap :P Imi plac pentru ca mi-as dori si eu asa ceva. Exact asa ceva. Genul acesta de legatura ferita de toate bullshiturile care apar intre barbati si femei. In momente ca astea, cand mai prind un film "romantic" care-mi place, imi dau seama de ce le plac femeilor filmele romantice :)) In restul timpul respect reteta clasica: explozii si cafteli :P Uneori si un film de Oscar.

Cum era chestia aia dintr-o postare mai veche? "4. Terapia TV II: Filmele de dragoste sunt pura fictiune si nu realitate" :)) Dap, dar ar fi frumos sa se intample asta si in viata reala :)

PS: ăhhh... imi place Lynn Collins :P (e stripperitza din primul film). Am mai zis de ea, cand vorbeam de un vis.
PS 2: daca tot suntem aici zic ca nu m-a impresionat The Notebook, dar recunosc ca am cazut victima Titanicului (ce vreti? eram mic :P). Moulin Rouge e bun :) Mi-a placut. Se pare ca la mine prind filmele romantice in care ei nu raman impreuna :)) Si in care ei par ca nu prea se potrivesc :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, aprilie 10, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.