Author: No One
•sâmbătă, aprilie 09, 2011
Daca as fi avut mintea de acum la 19 ani as fi stiut ce sa aleg si ce sa nu aleg. Mai ales ce sa nu aleg. Nu as fi ales medicina, nu as fi stat singur, probabil as fi ales dreptul sau ceva mai scurt ca ani. Sase ani de facultate, plus rezidentiat... sunt multi ani. Medicina e frumoasa dar nu mi se potrivea per ansamblu, de la meseria in sine pana la materii si felul cum sunt abordate. Dreptul imi place ca e mai compact. Diferitele materii se leaga intre ele, pe cand la medicina par mai insprastiate (cel putin in primii ani pe care i-am facut eu).

Tin minte ca atunci nu stiam ce sa aleg, asa ca am ales medicina ca mi se parea cool. Suna bine "medic". Nu era problema ca nu as fi inteles, problema a fost ca nu m-am acomodat cu ea. Trebuia sa aleg ceva mai scurt ca ani si care sa imi dea senzatia ca gasesc un punct comun intre toate materiile facultatii. De exemplu dreptul e drept oricare ar fi materia. Are ceva, cum am zis, compact in el. Asta mi se potriveste mie. Imi place logica data de unitatea lucrului pe care-l fac. Vad ca nu sunt genul de persoana care sa faca mai multe chestii deodata. Cand fac ceva, fac acel lucru, ma concentrez pe el si astfel il fac bine.

Am ales in perioada aia pe ce as fi crezut eu ca merge. Vroiam sa fie un pariu in care sa am rezultatul sigur. Am ales dupa altii, dupa niste eventuale planuri (de aceea acum nu imi mai place sa zic "o sa fac aia"; prefer sa nu mai zic nimic dar sa ajung acolo), dupa niste visuri de marire si de viata usoara. The safe bet.

Ador Clujul. Poate subiectiv. Nu ma impac cu Bucurestiul sau Constanta, sunt prea galagioase si pline de smecherie. Nu stiu exact cum e Iasul, l-am vazut doar cand am fost la varu-miu acolo. Ma gandesc cateodata ca as fi putut sa ma combin cu el (avem aceeasi varsta) si sa facem facultatea acolo. N-as mai fi fost asa izolat. Dar nu m-am gandit atunci la asta. Ce stiam eu la 19 ani?

Am micile, sau mai marile, mele regrete. Dar cumva sunt impacat in mare cu situatia. Ma gandeam mai devreme, ca idee, cat de diferita ar fi fost viata mea daca alegeam diferit sau daca aveam mintea de acum. Poate as fi fost un alt om, poate as fi gandit altfel decat o fac acum, poate as fi vazut lumea diferit. Cine stie pana unde ar fi ajuns diferenta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 09, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.