Author: No One
•sâmbătă, aprilie 23, 2011
Trei intamplari interesante (ptr mine cel putin) din visul de azi dimineata:

Trebuia sa-l lasam pe un tip cu o funie pe casa scarilor. Asta de la un etaj superior. Eu tineam funia la capat. Tin minte ca stateam lungit pe jos si asteptam sa ma zdruncine caderea tipului. Imaginati-va senzatia cand stai si corpul tau e relaxat iar in mintea ta te gandesti ca din clipa in clipa vei fi smucit din loc. Anticipatie. Prin mintea ta simti tot efectul ala chiar daca el nu s-a intamplat. In vis stateam lungit si aveam ochi inchisi, tot asteptand. Si imi ziceam "si acum o sa o simt, mai e putin... putin..." :)) Ce mi s-a mai parut interesant era ca eram efectiv in corpul meu in pozitia aia. Asa lungit stand pe o parte, cu obrazul lipit de podea, privind de-a lungul ei.

Eram pe bancheta din spate intr-o masina probabil medie ca marime. Acum, daca era Bruce Willis la volan, va imaginati ca era cu urmariri si impuscaturi (din masina) :)) Ce mi s-a parut interesant era ca ma simteam ca intr-un joc/film. Eram spectatorul de pe bancheta din spate :P, cu masina invartindu-se pe sosea si cu Bruce impuscand oameni in stanga si in dreapta :))

Aici eram undeva pe afara indreptandu-ma spre un grup. In fata mea o fata se maimutarea si zicea ceva de miscare, coordonare, de voiosie, cu voiosie. "Hai sa facem miscare, la stanga si la dreapta, lalala" :)) Nu stiu exact ce zicea. Si din grup Mila Kunis (dap) sumbra si ceva sarcastica ii zice "Stii la ce suntem noi?". Se referea la drept, ca multi de acolo erau la asta, si sa vii cu texte de la facultatea de dans si sport nu merge acolo :)))

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 23, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.