Author: No One
•joi, aprilie 28, 2011


I know
I know this very well


Imi place citatul si pentru ca insumeaza viziunea mea despre destin si liber arbitru. Ca in lumea asta exista amandoua si ca ele depind una de alta.

Dar daca acum sunt teribilist si nu mai cred ca destinul va aduce pe cineva in viata mea? Sau si mai rau, ca eu nu (mai) vreau sa actionez? Nu e dorinta mea asta, ea vrea tocmai opusul, dar mintea mea ma impinge cu o "curiozitate" bolnava in directia asta. Ce-ar fi daca continui asa? Ce-ar fi daca ma obisnuiesc si fac din asta viata mea? Practic continui drumul pe care il am acum. Stiu ca nu-mi va placea in unele zile dar ma voi obisnui. Mintea mea nu mai poate concepe acum un alt drum. Pare de neatins. Ceva acolo departe dar nu pentru mine. De ce sa ma mai chinui sa visez cand stiu din ce sunt facut?

Imi place ca acum sunt linistit in legatura cu asta. Nu ma mai chinui. Mi-as dori sa fiu asa impacat tot timpul. Si sa nu-mi mai pese. I am what I am. Si nu stiu sa fiu altfel. My life is what it is. Si nu stiu cum e sa fie altfel. My actions are what they are. Si nu stiu cum sa procedez altfel. And my fate... nu stiu care este, daca e asa cum e acum sau daca este altfel si eu imi bat joc de el.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, aprilie 28, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.