Author: No One
•luni, mai 16, 2011
Zilele trecute cand ma plimbam pe net am gasit aceasta secventa (va fi putin mai jos) din filmul The Assasination of Jesse James by the coward Robert Ford. E exemplul perfect de cinematografie. De imagine care iti incanta ochii. De fapt tot filmul este, sa zicem, frumos filmat, si asta se datoreaza lui Roger Deakins (directorul de imagine). E un tip foarte cunoscut in lumea lor, care s-a ocupat de imaginea unor filme ca Shawshank Redemption, The Big Lebowski, Fargo, A Beautiful Mind, Jarhead, The Villlage, No Country for Old Men, Revolutionary Road, True Grit si altele. Acum lucreaza la James Bond cu Sam Mendes. Dupa cum vedeti a lucrat mult cu fratii Coen si vad ca incepe sa fie asa si cu Mendes. Din pacate nu a castigat nici un Oscar desi a fost nominalizat de 9 ori (ultima oara a pierdut anul trecut cu True Grit in fata lui Wally Pfister). Si inca un lucru: coloana sonora a filmului e creata de Nick Cave si Warren Ellis (nu scriitorul de comics-uri :P).

   

Urmatoarea secventa e inceputul filmul care arata la fel de frumos. Imaginea mea favorita e cea in care Jesse (cu degetul sau pe jumatate lipsa) isi plimba mana peste spicele de grau. Imi aminteste de Gladiatorul. Foarte frumos filmat, de aproape, dupa mine cu un aer meditativ (desi se aude prezentarea si melodia). Frumos inceput de film, care iti arata la ce sa te astepti de la el si care sa te prinda din prima.

   

Eu am vazut filmul si mi-a placut. Daca nu l-ati vazut ati putea sa il incercati. Asa ca pentru cine e interesat am sa pun si trailerul mai jos


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, mai 16, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.