Author: No One
•luni, mai 30, 2011
De cele mai multe nici nu realizez. Vad o masa, vad oameni, vad ce vad in fata mea si trec pe langa. Dar uneori imi vad mainile si imi dau seama ca vad din interior in afara. Ma simt intr-o situatie cumva straina ca si cum as fi intr-un joc video. Mainile apar in cadru si se misca pe acolo. Si imi dau seama ca vad dintr-un corp. Ca nu vad corpul in intregul lui, ca nu-mi vad fata, ca nu-mi vad trasaturile fetei cand ea se misca la vreun gand sau sentiment. Altii vad. Oare cum li se pare?

E ca un moment cand vad altfel lumea. Cand lucrurile par in afara. Cum de nu ne dam seama de asta in fiecare zi? Daca acum as tine pe cineva in brate ori daca as saruta-o nu as vedea nimic, nu as vedea corpurile noastre unul langa altul sau buzele atingandu-se. Poate de asta suntem asa de voyeuristi. De aceea ne place sa ne uitam la altii. Ca sa vedem ce noi nu putem vedea.

Imi dau seama de asta in pat cand privesc de pe o parte si imi vad mainile sau perna de langa mine. Parca as vedea de-a lungul unei bucati de pamant, cu imaginea inclinata la 90 de grade. E asa ciudat sa-ti vezi mainile intinzandu-se de la tine. Parca ai avea doua "instrumente" cu care sa te joci cu materia si realitatea. Pe mine ma fascineaza, nu neaparat direct mainile mele ci senzatia pe care mi-o da cand mi le privesc. Cum am zis mai sus parca ma simt intr-un joc video. Daca ati jucat vreodata ati putea intelege senzatia.

Lumea din afara parca e straina, departe de mine. Si eu sunt aici si ea e acolo. Poate de asta se zice ca sufletele "sufera" cand pleaca de acolo si se intrupeaza. Pentru ca sunt constranse de un corp, pentru ca sunt puse si sigilate intr-un container care le ia din capacitatea totala de a se manifesta.

Un alt titlu ar fi GHOST IN THE SHELL.

PS: se mai zice ca atunci cand dormi sufletul pleaca (dar el mai tine o legatura cu tine) si calatoreste fiind liber asa cum era inainte. Cica e asa ca sufletul sa nu se simta total blocat in lumea asta si sa nu sufere. 
PS 2: cand vezi prin ochii tai e ca si cum ai vedea cadre de film sau ai face poze. Nu e o diferenta mare intre ochi si obiectivul unei camere de filmat sau de fotografiat.
PS 3: cand iti imaginezi nu vezi niciodata prin ochii tai, nu? :) Tot timpul din afara :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, mai 30, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.