Author: No One
•marți, mai 03, 2011
Atipisem pe canapea azi dimineata. Tin minte ca m-am trezit brusc si cand m-am uitat pe jos, la un metru si ceva de mine, am vazut un paianjen din acela foarte subtire. Numai ca acesta era ceva mai mare si avea picioarele subtiri si lungi. Ca volum sa zicem ca era putin mai mare ca un pumn de-al meu. Si era rosu. Tin minte ca ma uitam si el mergea pe podea. M-am ridicat in fund si el tot mergea, se tara inspre oglinda. Era semiintuneric in camera, lumina intra numai prin usile aflate de o parte si de alta a camerei. Mi-a scapat un "ce e asta?" si cred ca aveam o fata de "wtf???". Cand m-am ridicat sa ma duc inspre el nu mai era.

Nu e prima data cand ma trezesc (brusc) si vad chestii. Cred ca am mai zis intr-o postare. Am mai vazut o data un catel transparent langa scaunul pe care stau acum, tot de pe canapea. Am vazut un schelet verde in dormitor. Mi se pare ca am mai vazut o data paianjenul, pe tavan in dormitor. Am simtit o data pe cineva in camera cu mine. Uneori am auzit cate un glas. Cred ca au mai fost cateva chestii de astea. Tin minte ca m-am trezit o data (abia atipisem) si am vazut pe cineva pe o bicicleta cum mergea pe oglinda sifonierului (e fata in fata cu patul). Era in miniatura. Cred ca era cineva pe bicicleta, stiu ca era in miscare si urca.

Si acum trebuie sa zic ca nu ma dopez :)), nici nu sunt nebun (cel putin asa cred eu hahaha) si nu cred ca e ceva supranatural. Cel mai probabil e faptul ca m-am trezit brusc din somn si in secundele urmatoare mintea mea incerca sa se adapteze la realitate. Totusi va zic ca par reale. Pentru momentele alea sunt reale. Glasurile le-am auzit exact cand m-am rupt din vis, in momentul cand treceam granita vis-realitate. Ele nu apartineau, dupa mine, nici realitatii si nici visului. Imaginile apareau ptr cateva secunde dupa ce ma trezeam. Si le-am "trait" de cateva ori in fiecare caz. Nu e ceva obisnuit.

Tin minte ca de cateva ori picoteam asa si parca cadeam intr-un vis si apoi brusc se facea tacere. Ca si cum ai fi intr-o camera cu multa galagie si in momentul urmator se lasa o liniste de nu mai auzi nimic. Parca ai fi scos ceva din priza. Cum sa va zic, uneori simt cum alunec in vis, cum cad in "poveste". Sunt undeva intre ele si simt "galagia" visului, asa cum se instaleaza. Si chiar inainte sa ma trezesc din tranzitie (sa fiu scos de acolo) simt cum se lasa linistea asta brusca. Parca s-ar lua curentul si nu ai mai vedea la televizor :)) E foarte interesant ptr ca e foarte brusc. Treci dintr-o stare in alta. Galagie-tacere. Pana atunci simti trecerea asta in vis ca ceva placut si apoi esti scos de acolo.

Cred ca cel mai nasol moment in legatura cu somnul a fost acum cativa ani cand trecusera cateva zile avand doar cateva ore de somn (o ora aici, una acolo). Tin minte ca eram foarte foarte obosit si imi era somn. Dar nu puteam sa adorm. Nu, nu era insomnie asa cum o stim, de nu poti sa inchizi ochii, ci adormeam pentru o secunda si apoi ma trezeam. Tin minte ca era ca un soc, mintea mea era asa data peste cap incat cum adormeam cum ma trezea. Imi dadea si o senzatie aiurea. Nu era ca si cum as fi atipit ptr un numar de secunde. Simteam ca dura numai o secunda. Si nu ma trezeam usor, treptat, ci brusc ca si cum as fi intrat in alerta. Toata noaptea aia m-am chinuit asa, pana de dimineata cand am reusit in sfarsit sa adorm cateva ore.

Hmmm... initial vroiam sa scriu numai de paianjen. Dar... you know me :))

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, mai 03, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.