Author: No One
•luni, mai 02, 2011
Ce-ar fi daca ti-ai deschide ochii albastri?
Ce-ar fi daca m-ai privi?
Ce-ar fi daca m-ai lua de mana?
Ce-ar fi daca mi-ai spune un banc?
Ce-ar fi daca m-ai face sa rad?
Ce-ar fi daca mi-ai sopti ceva?
Ce-ar fi daca eu as zambi la asta?
Ce-ar fi daca ai vrea doar sa stai langa mine?
Ce-ar fi daca ai vrea sa imi tii de urat?
Ce-ar fi daca m-ai saruta si eu m-as topi?
Ce-ar fi daca am discuta ca si cum ne-am cunoaste de o viata?
Ce-ar fi daca m-ai intelege?
Ce-ar fi daca m-ai accepta?
Ce-ar fi daca mi-ai fi alaturi mai ales cand nu mi-e bine?
Ce-ar fi daca ai face dragoste cu mine?
Ce-ar fi daca mi-ai fi contragreutatea?
Ce-ar fi daca ne-ar iesi toata aceasta nebunie?
Ce-ar fi daca am reusi ce altii nu au reusit?
Ce-ar fi daca ti-ai lasa capul pe umarul meu?
Ce-ar fi daca tu m-ai tine in brate?
Ce-ar fi daca m-ai suporta?
Ce-ar fi daca am sta pe treapta asta, tu langa mine?
Ce-ar fi daca m-ai cunoaste doar din priviri?
Ce-ar fi daca ai putea sa ma linistesti cand am nevoie?
Ce-ar fi daca as putea sa-ti zic tot ce vrei sa stii?
Ce-ar fi daca m-ai intreba?
Ce-ar fi daca m-ai cunoaste cu totul, pana la ultimul cuvant?
Ce-ar fi daca nu m-ai lua in serios atunci cand eu o fac?
Ce-ar fi daca m-ai lua in serios atunci cand eu nu o fac?
Ce-ar fi daca ai vedea in mine ce altii nu vad?

Ce-ar fi daca... Dar tu nu existi. Esti doar legaturi intre sinapse, reactii chimice. Existi doar in mintea mea. Pentru ca eu te creez in fiecare zi. Pentru ca stiu ca nu existi in realitate. Nu in lumea asta. Intr-o lume ideala tu ai exista. Eu as fi perfect. Si as fi fericit. Asa doar sper ceva ce nu pot avea. Visez ca sa fac minutele sa treaca. Ma pacalesc singur. Imi imaginez pentru ca asa ma pot simti si eu bine. Dar e o lume falsa, facuta dupa regulile mele. Si e asa ciudat, asa de ciudat, eu inca mai sper. Old fool :) E asa aiurea ca eu sunt de fapt cel ce ma impiedica sa am ceea ce vreau. Cine altcineva? Dar nu-i nimic, nu-i nimic, ma pot impaca cu asta. Pot duce o viata si fara tine. Stiu ca pot.

Sursa de inspiratie (adica mai precis melodia si versul "what if...?")


Ce-ar fi daca tu existi?

This entry was posted on luni, mai 02, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.