Author: No One
•vineri, iunie 10, 2011
O zic direct. Nu-mi plac maimutarelile de genu "sunt femeie, deci sunt complicată" si perierile barbatilor de genu "off femeile astea, nu le poti intelege deloc". Nu o sa intru in idei de natura biologica si psihologica in care sa mi se demonstreze ca uite, vai domne, cat de diferiti suntem. Suntem dar asta nu e un capat de tara si nici o piedica sa intelegem. Oricat de "complicata" e o femei sau de "rece" e un barbat pana la urma daca te straduiesti putin poti intelege si tu ceva. Macar chestii de baza.

Dupa mine sunt niste justificari. Ca sa acopere niste lipsuri sau defecte (ma refer si la barbati si la femei).

Later Edit: hmmm... par mult mai serios in postare decat eram in mintea mea cand am scris :) Tot timpul par mult mai serios cand ma exprim :P Dar cred in ce am scris, make no mistake.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, iunie 10, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.