Author: No One
•luni, iunie 20, 2011
Ok... primul vis din cele patru (si singurul despre care scriu). Trebuie sa incep cu inceputul si ca zic ca dupa doua ore si ceva de somn (timp in care l-am visat) m-am trezit si am inceput sa scriu idei despre el. Atat cat am tinut minte din pacate. Nu-l mai tin minte pe tot, tin minte... am o vaga idee despre ideea lui. In visul asta au fost trei ipostaze, cu trei femei diferite, in care cautam ceva. Si acel ceva il gaseam odata cu ele. Nu o mai tin minte pe prima fata. Stiu ca pe a doua am gasit-o cand cautam o sticla cu apa. Cautam si nu gaseam. Daca ati vazut Adjusment Bureau ati avea idee cum cautam. Eram intr-o lume pe care o simteam limitata, in sensul ca nu puteam iesi din hotarele ei, si usile duceau intr-un alt loc decat cel la care duceau ele in mod normal (ca sa va faceti o idee ar fi ca si cum ai deschide usa de la baie si ai iesi in camp sau in alta casa, in orice alta camera). Asa cautam. Si am dat de ea pe un hol-usa (:P) mic si din sticla. Statea jos caci isi scapase caietele, actele sale acolo. Si avea o sticla langa ea. Sticla ei. Semana cu Minka Kelly (tipa de la sfarsit, Autumn, din 500 Days of Summer, imbracata la fel, in costum). Acum... ce tin minte e ca am invitat-o la masa unde am comandat inca 5 sticle cu apa :)) ("sa fie zece de fapt", eu in vis :P). De observat cum acum puteam sa gasesc apa. Si aici nu stiu sigur daca amintirea mea se suprapune cu prima fata. Stiu ca eu eram Saito (?) din Inception... un japonez oricum. Si mai stiu ca lucram prea mult si nu mai aveam timp de ea. O afecta asta, tin minte. Apoi tin minte ca eram blocat intr-o camera (cred ca venisem dupa ea) si acolo mancam o crema alba si dulce si banane. Cum am zis ramasesem blocat in camera aia, care acum se transforma intr-o camera facuta din... dulce :)) Arata la fel dar era comestibila. Am iesit mancand o parte din usa si clanta/broasca :P In camera asta eram Jude Law/Heath Ledger/Johnny Depp/Colin Farrell din The Imaginarium of Doctor Parnassus. Apoi cautam scaparea. Trebuie sa reamintesc ca lumea asta era fie asa cum v-am zis, fie un tren. Tin minte ca incercam sa scap din tren (fiind Jude Law) si o faceam sarind pe geam. Si de fiecare data treceam pe langa a treia femeie (era asezata in vagonul restaurant) care era Maria Bello.

Cand m-am trezit n-am putut sa nu am senzatia asta ca are ceva visul asta (apar din cand in cand vise care imi creeaza o senzatia asemanatoare, de parca ar avea nu stiu ce insemnatate). Se leaga de faptul ca eu cautam ceva si dadeam peste ele. Si ele erau cele asociate cu ceea ce cautam. Am senzatia asta ca erau femei diferite, atat ca personalitate cat si ca varsta, si ca aveau importanta lor (am scris pe caiet "femeia potrivita"). O chestie e ca le ignoram (cu munca ori cu incercarea mea de a scapa). Ele erau cele care imi aduceau ceea ce cautam, ca si cum ar fi adus o cheie (vroiam apa si apoi dupa ea aveam apa la dispozitie, vroiam sa scap dar nu reuseam daca o ignoram). Oare o femeie in viata unui barbat aduce ceva (ceea ce cauta) chiar daca nu ramane in viata sa? E ca si cum ar fi o treapta. Nu vreau sa sune aiurea, dar fiecare femeie/barbat e o treapta (?). Ma gandesc la oamenii ce trec prin viata ta (in cazul meu femeile). Oare au adus fiecare cate ceva? Oare vor aduce? Cum sa zic... nu vedeti ca in sensul asa nu e "the right one", ci mai multe "right one" mai mici?  Fiecare cu cate ceva. Poate asta e interpretarea visului. Habar n-am. Din pacate nu o mai tin minte pe prima, desi stiu ca era o "prima". Stiu ca atunci cand m-am trezit am simtit ca e ceva acolo, ca insemnatate, in vis. Si in general cand visez femei mi se creeaza o anumita stare dupa. De obicei placuta sau foarte placuta.

Sper ca are sens ce am scris :)) E greu sa descrii senzatiile (si sensurile) unui vis, tocmai pentru ca tu il traiesti si pentru ca poate avea ceva personal in el.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, iunie 20, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.