Author: No One
•sâmbătă, iulie 09, 2011
din ciclul "postarea asta e in special pentru cei ce se joaca jocuri pe calculator":

Daca nu ati jucat primul joc (Bioshock), atunci ar fi bine sa o faceti :D Eu l-am jucat si e superb, mai ales la nivel de poveste si cum se concluzioneaza ea .

Acesta e al treilea din serie (pe al doilea nu l-am jucat, dar am citit ca nu e la fel de bun ca primul), iar daca e sa ma iau dupa cele doua clipuri de mai jos, atunci el este... *wow* :)) N-am mai vazut un asa joc, desi recunosc ca nu ma joc foarte des. Ideea e ca daca va plac jocurile pe calculator atunci ar fi bine sa vedeti clipurile astea :P Eu deja sunt cu falca pe jos :))



ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, iulie 09, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.