Author: No One
•sâmbătă, iulie 09, 2011
Orice zbor incepe cu o cadere, zise cioara. Uita-te in jos.

Si fara legatura cu citatul (cel putin eu nu ma gandesc la una), ma gandesc ca poate nu e asa de rau. Ca poate eu am destinul meu, chiar si asa cum este viata mea acum. Nu e vorba de culmi, ci e vorba sa iau ce am si sa il fac al meu. Nu conteaza daca nu e interesant, sau maret, sau plin de fun, fun, fun, fun :P. Trebuie sa ma obisnuiesc cu cel ce sunt acum, chiar daca nu imi plac anumite lucruri/situatii din viata mea. Si apoi, dupa asta, voi vedea ce voi deveni.

Pana la urma se pare ca nu pot sa pun numai "songs, clips and shit" :)

ta hand om dig cititorule

|
This entry was posted on sâmbătă, iulie 09, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.