Author: No One
•duminică, iulie 03, 2011
Veghez noaptea peste visele voastre... sau peste insomniile voastre :)

Vreau sa scriu, asa ca postarea asta e doar din dorinta de a scrie ceva. Orice. De preferabil ceva frumos, "artistic" ori bine scris :)) Ascult "Chip de Inger" si lumea e mai buna. Cam atat sunt cuvintele mele vis-a-vis de cum ma simt. Nu e pink hearts and ponies, ci e faptul ca shit happens but that's life, pana la urma cand te uiti la oameni, mai ales pe net, vezi ca e ceva frumos in ea, si in ei.

E tarziu, foarte tarziu, dar mai stau pe aici... cat se poate. Astept ceva inspiratie, cat timp nu vreau sa inchid melodia asta. Nu acum, Nu acum. Am inceput sa scriu mai devreme si am scris ceva dar am sters.

Cu cat sa ma multumesc in viata asta? Cu ce am acum? Intreb fara repros in glas. E bine acum, hai poate... binisor, dar se poate si mai rau, asa ca ar trebui sa fiu multumit. As vrea sa ma detasez mintal intratat incat sa fiu multumit cu situatia mea de acum. Dar ceva lipseste, stiti, daca m-ati citit de destul de mult timp ar trebui sa banuiti ce anume. Nu e la singular, nu e doar un singur lucru. Incerc sa-mi obisnuiesc mintea sa se obisnuiasca cu starea de fapt. Sa nu mai ceara, sa nu mai vrea. De ce pentru anumiti/multi oameni unele lucruri sunt atat de normale cat sunt de straine pentru mine?

Pe un tumblr: "Anonymous Asked: God hates fags", and her answer was "but god still loves me more than he loves you."

Ma uitam astazi la gagici pe strada in Bucuresti si imi ziceam ca traim in the age of sex  Pe oriunde te uiti toti arata bine. Si ar trebui sa fie bine, nu? Dar daca stai si te gandesti totul converge inspre sex. Nu trebuie sa-ti zici cuvantul in minte sau sa te gandesti la el. Vezi imagini frumoase, dar nu vezi persoana din spatele imaginii frumoase, nu stii ce fel de om e. Asa ca acum imaginea tine loc de calitatea de a fi un om bun, de treaba, de incredere. Toti oameni care par frumosi automat sunt si buni sau de treaba, nu? Intr-un fel cu o imagine frumoasa nu ai cum sa comunici, ea nu-ti zice "buna" ci doar te incanta. Si cand te incanta tu faci "sex" cu imaginea aia, o vrei pentru tine, o doresti in "patul" tau. Asa ca daca arati bine toti care te vad pe strada "o fac" cu tine. Si tu nu mai ai substanta ci esti doar o imagine ravnita.

Cand zic "just people" zic si ca oricat de frumos sau destept ai fi, tot esti doar un om. Si daca eu te vad ca om atunci tu nu ai cum sa ma mai impresionezi, oricat de frumos, bogat, destept ai vrea sa pari. Tu nu mai ai nici o putere asupra mea. Esti doar un om ca mine.

Puterea pe care o are cineva asupra ta nu e ceva palpabil, ci e doar ceva creat de mintea ta. De asta zic ca depinde de tine. Cand vine vorba de persoana ta, in psihicul tau tu faci jocurile, si nu altcineva. Tine-ti minte asta. Voi sunteti Dumnezeii propriului vostru univers.

Dar pacat ca suntem prea oameni ca sa ne dam seama de asta.

Cine sunt eu? Sunt doar un om. Da, uneori mintea mea cocheteaza cu ideea ca vai... ce mare scula pe bascula sunt eu, dar incerc apoi sa ma iau frumusel si sa-mi zic: "omule, esti om, cu parti bune dar si cu defecte". Stiu ca daca raman umil, ca daca vad partea aia imperfecta din mine, asta ma poate face puternic. Eu nu sunt indestructibil, blindat, de o putere colosala, asa ca ma gandesc ca poate tocmai din vulnerabilitatea mea pot sa-mi dau putere.

"Te rog mai stai, stiu ca vei pleca oricum" - :) Imi place intr-un fel anume versul asta. Cum sa zic... ca barbat trebuie sa stii ca asa este si sa nu disperi stiind asta. E valabil si ca om. Oamenii pleaca, nu-i poti tine mai mult decat vor ei sau decat le este destinat sa fie langa tine. Dar ca barbat, pentru mine, sa fii puternic intradevar e sa o lasi sa plece daca vrea, sa nu tii de ea. E una dintre cele mai mari dovezi de iubire de care poti sa dai dovada. Mie nu-mi place sa folosesti ideea de gelozie ca sa arati ca tii la cineva sau ca sa ai dovada ca cineva tine la tine. E stupid si infantil. Eu nu vreau sa ma lupt pentru nimeni, aici nu suntem la turniruri. Eu nu pot forta pe nimeni sa ma placa sau sa stea langa mine, tot ce pot sa fac e sa fiu relaxat cu asta. Asta imi doresc de la mine.

Cand stii ca orice se poate intampla si esti ok cu asta, atunci vei privi altfel lumea in care traiesti, dar si viata in general.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, iulie 03, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.