Author: No One
•vineri, iulie 01, 2011
Stau de vreo 12 ore la calculator (cu pauze de masa; 1? 2? hmmm). Super :D Uite asa mi se duc creierii. Din tinerete :) Nu va faceti griji... a avut legatura cu facultatea (hmm...daca e sa fiu sincer, cateva ore au fost asa... ca vroiam sa-mi omor creierii). Dar promit, termin postarea si ma car. Cred ca o sa mananc ceva :P

Am dat de niste poze si m-am gandit: "de ce sa nu ridic eu nivelul intelectual al blogului?". Simt ca-i lipseste :P Intai precizez ca o poza am gasit-o la altcineva initial, dar o sa dau si sursa lor la sfarsit pentru ca am vrut cumva sa le tratez ca pe o unitate. Asa... ce sa zic? Mai am momente de astea cand v-r-e-a-u dar imi vine sa-mi dau palme caci nu consider ca fac bine, sau ca gandesc bine, sau ca e corect sau... Well, cred ca am un soi de "corectitudine" stupida *facepalm*. Pentru cei ce zic ca e bine... sa faci ceea ce crezi tu ca e corect sucks... cateodata :)) Sa vina pozele...


Şi...


"nu uitati ca ea se afla ascunsa in multe produse: paine etc."
(Retete pentru sanatatea noastra - Elena Pridie)

"Ea"? :P De ce ma gandesc acum la "ca painea calda"? :))) Never mind,  "ea" e "ea" si cu asta basta :P :)) Acum, titlul e asa din pura aberatie de 12 noaptea :)  (Dar l-am schimbat intre timp, deci acum e pura aberatie de 12 ziua). Cam atat. Ahhh... si sursele: in the nightside of eden. Iar daca tot suntem aici, arunc si un clip. Asa, pentru ca pot :P


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, iulie 01, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.