Author: No One
•duminică, iulie 31, 2011
Blogul/netul se pare ca e unul dintre ele :)) Initial credeam ca voi sta in alta parte si nu stiam daca am net acolo. Aici, la prietenii de familie de care ziceam, am, asa ca iata-ma-s, umbland ca un cal liber din nou prin "campiile" astea :)) Totusi ar cam trebui sa stau foarte putin, imi propun eu :D, nu de alta dar astea ar trebui sa fie zile de pauza de la calculator. Dar nu m-am putut abtine sa nu scriu :))

Sa raspund la un comentariu... copii lor nu m-ar judeca, si-ar pastra gandurile, dar nu-mi place sa zic despre mine lucruri cu care nu ma simt confortabil sa le zic. Nu fata in fata, pentru ca as simti nevoia sa ma justific, sa ma explic, iar unele chestii nu vreau sa le zic.

Stau in apartamentul lor si cand ma uit imi dau seama ca atunci cand eram mai mic mi se parea mai mare :) Am copilarit aici 9 ani de zile acum ceva timp si ultima oara cand am fost in orasul asta a fost acum 7-8 ani. Mult timp de atunci. Ma gandeam azi-noapte stand in camera asta, in care dorm de asemenea, ca atunci cand eram mic vorbeam vrute si nevrute aici, ne jucam telefon fara fir, monopoly, tin minte posterul cu New Kids on the Block de pe usa, cum era asezat mobilierul pe atunci. Acum e atat de diferit. Iar camera mi se pare mica :))

Nu e nimeni in orasul asta sa revad. Asta este bine :P pentru ca vreau sa stau numai eu cu mine. Ma gandesc sa ma duc prin parc (cel de langa spital), pe la scoala mea (am facut primii 5 ani de scoala acolo), prin imprejurimi, printre blocuri si pe cararile dintre ele.

Ma gandesc sa las de acum incolo comentariile asa, fara moderare. Le tineam pentru ca stiam cand veneau aici (ai pe tablou afisat cate comentarii noi ai primit, ca sa le poti publica) si pentru ca daca cineva vroia sa lase un mesaj care sa nu apara public aici sa pot sa-l citesc numai eu si sa-l sterg. In rest nu e nimeni sa ma injure asa ca nu vad de ce sa mai tin moderarea. Ce ma deranjeaza pot sa sterg oricum. Deci pentru moment raman asa, sa vina direct.

Voi mai scrie daca voi vrea sa scriu ceva, dar acum ma opresc, o sa raspund la comentarii si apoi plec de aici.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, iulie 31, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.