Author: No One
•marți, august 09, 2011
scrisa pe 4 august si continuata azi

Vroiam sa scriu asta mai de demult dar o sa o incerc sa scriu acum cat imi este ideea din nou in minte. De-a lungul timpului am vorbit cu destule persoane pe net. Nu multe dar destule. Am inceput pe mirc si am ajuns pe mess, si intre ele am trecut printr-un site de socializare.

Sa vorbesti pe net e la fel cu a vorbi in realitate. Facand abstractie ca esti la calculator evident. Cu unii te intelegi mai bine, cu altii mai prost, cu unii vorbesti mai mult in timp, cu altii mai putin, intervine oboseala, plictisul, lipsa subiectelor, timpii prea mari intre conversatii, cu unii te intelegi pe cateva subiecte, cu altii pe mai multe, cu unii pare fortat, cu altii pare lejer. Si tot asa.

Daca e sa iau persoanele cu care am vorbit si care mi-au ramas prezente in minte atunci ar fi opt la numar. Trei dintre ele, primele, au fost acum multi ani. Una dintre acestea m-a influentat destul de mult (am scris aici de ea mai demult). Ultimele trei au vorbit cu mine pentru ca m-au citit aici. N-am planuit asta si nici nu am facut un plan diavolesc sa folosesc blogul pentru asa ceva dar s-a intamplat. Cu toate m-am inteles bine dar nu in egala masura si daca e sa stau sa ma gandesc numai cu una, doua nu m-am contrat/certat/intepat etc

Imi lipsesc anumite conversatii, anumite persoane. Nu tot timpul, o recunosc, ci doar cand imi vin in minte si cand simt nevoia sa discut cu cineva. Ma gandesc ca numai cu cateva persoane (3-4 maxim) am vorbit asa cum mi-ar fi placut, de la sine si fara poticneli.

In rest...  sunt sub tratament. Cu medicamente ptr somn, anxietate si depresie. O bucurie :)) Sunt doar doua medicamente, si astea in doza minima (jumatate de pastila din fiecare), dar si asa ma simt molesit si drogat de la ele. Astept sa ma obisnuiesc cu ele si nu-mi place cum ma simt. Probabil voi scrie mai putin (la fel poate si cu raspunsul la comentarii)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, august 09, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.