Author: No One
•luni, august 22, 2011
Filmul este despre... Pentru prima data de cand scriu aici dau de un trailer care zice cam despre ce, si cum, este filmul. Asa ca daca va veti uita la trailer veti intelege si povestea si atmosfera lui. Tot ce imi mai ramane de zis e ca filmul e regizat de Joe Wright (Atonement, Pride and Prejudice - cel cu Keira) si acesta evident se departeaza de genul de filme cu care era obisnuit regizorul. Tin minte ca am citit ceva mai demult in care Wright zicea ca luptele sunt asemanatoare cu dansurile cand e vorba de a le coregrafia, asa ca pentru el nu e chiar asa greu de a trece de la Pride and Prejudice la un thriller de actiune. Luptele mai trebuiau cizelate zic eu, dar mi-a placut ce a zis.

Filmul mi-a placut, mai ales partea actoriceasca (trioul Saoirse Ronan-Bana-Blanchett), cinematografia sa, muzica din scenele de actiune (Chemical Brothers, foarte atipic pentru un film de actiune, vezi si in trailer) si ce a facut regizorul din filmul asta.

Mai multe info pe imdb si wiki. Cred ca trailerul vă va zice clar daca filmul e pe gustul vostru sau nu.


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, august 22, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.