Author: No One
•luni, august 22, 2011
ce fac eu la ora asta aici? :))
scriu
cred ca asta fac :P

cum e oare sa iesi dintr-o relatie de 4 ani?
4 ani in care ai impartit secundele
cum te obisnuiesti, sau mai degraba cum te dezobisnuiesti?
nu vb de mine
doar ma intreb cum e sa treci brusc de la "a imparti" la "a te obisnui" numai cu tine

mirajul vestului exista se pare si printre rudele mele
discutii de Londra
dorinte de a pleca
eu nu sunt nici pro, nici contra ideii de plecare
dar nu e vb de mine 
iar eu mai stau putin :P

ma simt neasteptat de bine
mi-e inca greu sa ma desprind de siguranta casei
dar incet incet ma desprind
ii simt lipsa xanax-ului ca sa-mi dea curaj
totul e in mintea mea

imi cer scuze ca am sters postarea
dar nu mi-a placut ce am scris
"miorlait"
asa am scris
nu mi-a placut 
comentariul mai exista
dar nu stiu ce sa raspund la el

nu am ce scrie mai mult despre mine
in general.
zilele sunt la fel
iar noptile le dorm
mi-as dori sa am despre ce sa scriu
dar nu e nimic altceva decat repetarea vechilor teme
iar pe astea le stiti
se pare ca ce am scris la Constanta a scos din mine ce vroiam sa scriu
acum am ramas cu mintea goala
vreau sa scriu
dar sunt multumit cumva ca nu ma mai streseaza nevoia de a scrie

am luat melodia de la Cătă
ptr ca imi place :)


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, august 22, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.