Author: No One
•joi, august 11, 2011
Stateam si ma gandeam acum (ce activitate domne, ce activitate) si mi-a venit in minte o imagine cu un tatuaj. Nu e unul real, ci e unul imaginat pe umarul meu. Ar fi o ca o "aripa" franta, ce se intinde de pe spatele meu (undeva putin sub gat) pana peste umar impartindu-se in trei "ramuri" care sa plece una in fata, una pe brat si una in spate. N-ar fi o aripa de pasare ci ar fi ceva integral negru, asemanator cu cele tribale, si ar fi numai pe umarul drept. S-ar potrivi cu fallen angel :) (imi place cuvantul "fallen" :P)

Apoi mi-am adus aminte ca doare :))) Dar mai am si o alta "problema" cu tatuajele. Ele raman ptr totdeauna, si cum eu sunt pretentios din fire... sa nu ma puna ăl impielitatu' sa imi fac unul care nu o sa imi mai placa dupa :)) O sa ma racaie pe creieri toata viata :P :)) Sau cel putin o perioada pana ma obisnuiesc cu gandul :D

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, august 11, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.