Author: No One
•sâmbătă, septembrie 17, 2011
Mai demult obisnuiam sa pun aici cautarile de pe google care aduc aici. O sa incep din nou :P (o sa exclud toate referintele gen "someone, no one", "john constantine" sau "inchiuveta")
  • nu pot sa dorm. imi imaginez ca am penisul in gura unei femei. imi pulseaza in ritmul inimii. ea se desprinde si eu o sarut. mai tarziu ma gandesc ce simte o femeie cand este penetrata. imi imaginez cum este penetrata incet, penisul umpland-o. peretii vaginului simt penisul si-l strang usor. un mic val de placere o cuprinde. deschide buzele ca si cum ar vrea sa ia aer. intinde mana sa-l opreasca, dar nu cred ca vrea cu adevarat. imaginea se duce. ma intreb de ce mi-am imaginat mana aceea intinsa inspre abdomenul lui. (o luna juma am fost cautat cu fragmentul asta dintr-o postare de a mea)
  • barbatul capricorn (that's me:D) 
  • tulburarea bipolara hbo
  • leapsa intrebari
  • danone
  • despre pps (god knows what that means)
  • frumoasa si bestia be mine tonight
  • iluzia
  • jocuri ratele si vanatori
  • nu imi place are picioare groase (uneori picioarele groase pot fi sexy... zic eu...)  
  • ''faurar cum se traduce? (este februarie)
  • "fuck me, because i don't want to be alone. (hmmm de cate ori m-am gandit la asta :)) )
  • "those days without panties" www.gladiola.wordpress.com ( :P chiar e o cautare asta) 
  • 8 martie (ziua femeii)
  • 9 crimes (melodia de Damien Rice)
  • 90 i want you
  • a domina a fi dominat
  • a fizicul touch
  • am sa fiu si naiva si prostuta si orice vreti voi
  • ansr,hipoacuzie,fetele
  • art4africa
  • aseara in control (stiu ca dimineata e curtea de conturi :P dar ce e seara?)
  • baietoasele lacrimeaza.(deci... si baietosele lacrimeaza) 
  • barbati prea inalti? 
  • barbatul beta (dar ce s-a intamplat cu Data?) 
  • barbatul capricorn in pat (doarme :D)
  • blog...nu vreau sa te stresez..e ultimul meu gand....ma doare sa ne stiu asa...dar mi-am facut-o cu mana mea (nahh uite de unde sare mana :)) ) 
  • bonzai black diamond eticheta
  • ca sa gasesc pe cineva cu care sa pot merge mai departe in aceasta lume a swing-ului,cred ca ar trebui sa "ne simtim" unii pe altii. (da, swingul e solutia :)) )
  • calitati si defecte ale capricornului barbat 
  • capul plecat (sabia nu-l taie. stim lectia :D)
  • cartofiprajiti
  • cat deeley inaltime (1.75m) 
  • caut cuvant asemanator pentru frumos (aratos, minunat...) 
  • ce femeie i se potriveste barbatului capricorn? (capricornul nu spune :P) 
  • ce inseamna yeap (Dap) 
  • ce rimeaza cu someone (no one) 
  • ce sa fac atunci cand (nimic... relax)
  • ce vreau eu
  • ce-i scoate lui john in constantine (huh???) 
Astea sunt o parte din ele. To be continued....

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, septembrie 17, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.