Author: No One
•luni, septembrie 19, 2011
Exista doua feluri de frumuseti. Cu toti stim asta. Una exterioara si una interioara. Dar traim in lumea asta in care invatam sa o iubim, sa o adoram pe cea exterioara. Si asta duce la niste, sa zicem, "incurcaturi". Incurcam oamenii frumosi cu oamenii buni, respingem oamenii average, sau urati, la exterior dar cu suflet bun si vrem perfectiunea de la un om, atat frumusetea interioara cat si cea exteriora, all into one.

Daca cea exterioara se vede, cea interioara se simte. Un suflet frumos e simtit ca un prieten. Asta e cuvantul pe care-l pot gasi acum. Poate mai sunt si altele, mai potrivite. Ca o persoana cu care sa imparti ceva frumos. Ideea e ca o simti. Dar ce faci daca simti asta si totusi respingi persoana ptr ca nu-ti place fizic? Cum se simti atunci? Superficial? Vinovat? Simti oare ca esti conditionat de lumea asta artificiala?

Ar trebui sa invatam sa vedem frumusetea peste ceea ce vedem cu ochii nostrii. Dar oare putem? Oare eu pot? Mi s-a intamplat sa ma inteleg bine cu fete, sa gasesc acolo un suflet bun si totusi sa nu fiu atras fizic de ele. Mi-as fi dorit dar nu puteam. Si ma intreb cinstit: oare sunt superficial? Si nu stiu (poate nu ma las) ce sa-mi raspund. Poate trebuie sa invat sa accept fizicul asa cum e, sa vad frumosul in micile imperfectiuni. Uneori mi s-a intamplat sa vad asta. Putin putin acolo si am vazut. Cu barbatii mi-e mai usor ptr ca la ei nu conteaza, din perspectiva mea, fizicul. Si trebuie sa clarific ceva: cand am scris mai sus ma refeream la ideea de iubita, nu de prietena/amica.

Uneori ma intreb, ce fizic imi place? Si descopar ca imi place sa fie mult mai divers decat cred eu. Ca nu tin la dimensiuni, ci la cum se imbina toate. Poate pare conflictual cu ce am scris mai sus, dar nu e. Nu cred ca stiu exact ce-mi place sau nu, tocmai ptr ca n-am incercat sa aflu. Stiu ca idee dar nu stiu daca in realitate e asa sau nu. Stiu ca m-am inteles bine cu fete care nu ma atrageau fizic si mi-au placut fete frumoase dar care ma intimidau. Stiu ca nu stiu nimic de fapt.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 19, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.