Author: No One
•vineri, septembrie 16, 2011
Nu stiu daca la venire sau la plecare, dar stateam in autobuz, ma uitam pe fereastra si imi ziceam "chiar sunt ok". Era ca o realizare a faptului ca nu mai am nici un fel de ganduri negative, ca nu ma mai zbat in toate gandurile alea pline de frica si ca sunt... detasat. Detasat de toate problemele mai mult sau mai putin fictive la care ma gandeam in lunile de dinainte de tratament [Pentru cei noi pe aici, daca cuvantul "tratament" suna de rau, sa stiti ca nu e]. Inca imi mai fac probleme, da, dar nu ma mai stresez. Cumva se vor aseza toate. Si daca nu, asta e, n-am de ce sa ma mai stresez.

Azi am fost in Bucuresti. Cu maica-mea. Ea cu problemele ei, eu along for the ride :) Am fost prin Kiselef. Si mi-am luat doua carti de la Nautilus. Inca 2 la seria Discworld de Terry Pratchett (14 in total pana acum). Ma gandeam mergand pe strazi ca se simte diferenta fata de provincie. Arata altfel pustimea, si tinerii in general. Mai ales fetele :P Se simte ca e oras mare si ca e capitala. Dar tot parca nu as vrea sa stau in el daca ar fi sa aleg vreodata. Am eu ce am cu orasul, o chestie subiectiva banuiesc.

Am inceput acasa sa fac niste exerciti ca antrenament. Mi le-a dat cineva pe un mail si pe acesta cale ii multumesc din nou :) Ce vreau sa zic e ca poate si datorita miscarii ma simt bine. Ca e un cumul de factori (exercitii, tratament, mancat bine, dormit cand trebuie). Toate sunt importante si in cazul meu necesare.

Deci e bine, cam asta e ideea :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, septembrie 16, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.