Author: No One
•marți, septembrie 27, 2011

You play in my head. For a moment... I know. 
You are here and there. For a moment... everywhere.
Please stay, stay with me. For a moment... now
Of all the things I want. For a moment... is you

***
Pe marginea lumii stateau un el si o ea. Undeva rasaritul curgea la orizont. El manca popcorn si ea isi sprijinea capul de umarul lui.

-Am putea sa fim fericiti si nici sa nu stim

***

Cumva tot ce cred este o bula nedesfacuta. Tu esti o enigma dar eu nu cred asta. Pare diferit, pare necunoscut mie. Aud voci zicandu-mi ca esti de napastruns. Pentru ca eu sunt barbat si nu am cum sa stiu despre tine. De ce? De ce sa nu stiu? Esti si tu la fel ca mine. Putem gasi lucruri comune, putem lega ganduri, putem fi la fel. Si de unde in mintea lor aceasta diferenta? Eu nu vad asta. Eu vad un pod, o legatura.

Dar dubiile ma prind si pe mine. Dar daca nu ne putem intelege? Dar daca e chiar asa, necunoscut langa necunoscut? Ce lume ar mai fi si asta in care sa nu ne stim cu adevarat dar sa ne ascundem dupa idei stereotipe despre noi?

Crestem cu povesti. Tu mai mai mult decat mine. Happily ever after. Dar unde e puntea dintre noi? Cica suntem diferiti. Atunci cum sa ne intelegem?

***

Scris pe melodia asta


This entry was posted on marți, septembrie 27, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.