Author: No One
•miercuri, septembrie 14, 2011
De ce inchiuveta? Varianta simpla ar fi ca vine de la "insemnari pe marginea chiuvetei". Initial, in 2006, avem 2 bloguri. Unul cu filme si un altul, cel ce il vedeti acum, desi purta alt nume. Cel cu filme era "Note de subsol", iar asta "Insemnari pe marginea chiuvetei". Am scris putin pe ele si apoi, neavand nici net in perioada aia, le-am lasat asa. In 2009, cand am trecut peste anii 2007 si 2008, mi-am adus aminte de ele. Asa ca l-am sters pe cel cu filme si l-am pastrat pe acesta. Mi-am ales un nou sablon si cand sa scriu titlul ("Insemnari...") nu venea bine ca incadrare asa ca dupa ceva brainstorming (:P) am ajuns la Someone, No One. Imi place cum suna :) Se invarte bine pe limba. Plus ca asa sunt si eu in mine. Uneori un cineva, alteori un nimeni. Oscilez intre ele. Dar mi-a placut asa de mult de "insemnari pe marginea chiuvetei" ca l-am pastrat si l-am pus sub titlu.

De ce "pe marginea chiuvetei"? Pentru ca atunci cand vrei sa zici ceva despre tine scrii cateva cuvinte pe unde apuci. Iar in baie, pe chiuveta, este un loc ciudat si interesant sa scrii. Albul chiuvetei cu scris pe ea e o imagine interesanta ptr mine :P.

Cand vroiam sa scriu adresa, initial ma gandisem la "someone, no one", dar nu venea bine ca adresa. Nici "pe marginea chuvetei" nu venea. Asa ca dupa ceva timp de gandire am ajuns la "inchiuveta" care e simplu si nici nu te poti incurca in litere. Sensul a venit mai tarziu cand a trebuit sa-l explic cuiva. In chiuveta imi pun gandurile, tristetile, fricile, cuvintele, asa cum iti pui vasele sau lacrimile cand stai langa ea. Chiuveta este un loc ignorat in general intr-o casa dar acolo se pot aduna toate. Acolo iti speli "pacatele". Cumva :P

Cam asta ar fi sensul. In chiuveta vin toate lucrurile despre care vreau sa scriu, ca un loc de acceptare si refacere.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, septembrie 14, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.