Author: No One
•luni, septembrie 05, 2011
Ma dor picioarele. Sau imi sunt obosite. Tot pe acolo :) Citeam o postare (pe care o sa o recomand mai jos) si mi s-a facut o pofta de scris. Despre? Nimic poate. Despre ceva, poate banal. Despre nimic.

Ma gandeam pe drum la stresul zilei, a fiecareia in parte, pe care-l traim. Imi doresc sa nu am acasa nici un stres, poate asa restul, din afara, sa nu mai fie asa de greu. Si ma gandeam ca eu nu traiesc asa mult stres fata de altii. De aceeasi varsta cu mine (sau pe acolo), sau mai mari. Cred ca la mine e mai putin. Nu, nu vreau mai mult, doar ma simt putin ca un adolescent in asta. Oare n-ar trebui sa am stres mai mult ca sa simt ca sunt un adult?

Ma suprind ca ma gandesc des la sex. Si numai la el. Notiunea de relatie nici nu mai e acolo. Bine, eu vorbesc cam aiurea aici, in cazul meu. Dar nu pot sa nu sesizez lipsa, in mintea mea, a unui element (relatie) si umplerea lui cu altul (sex).

Mi-ar placea sa scriu mai frumos. Mai ... artistic. In cuvinte dulci si intortocheate. Cum v-am zis citeam o postare. Aceasta: Viitorul copt in palme. Imi place cum a scris. Si putin invidios (:P) zic ca eu nu pot sa scriu asa frumos. Am uitat... Postarea mi-a dat-o cineva :) (Trebuia sa zic asta :D Asa e corect).

Si ca mi-am adus aminte... De fiecare data cand incerc sa imi imaginez casa cuiva, sau ca stau de vorba cu cineva, tot timpul o fac intr-un loc (casa sau spatiu) din trecutul meu. Fie ca e un fost apartament sau apartamentul/casa altcuiva. Asa ca am in minte niste amintiri fabricate, cu o persoana, intr-un loc din trecutul, sau prezentul, meu. Makes sense? :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 05, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.