Author: No One
•miercuri, septembrie 21, 2011
Pe strada esti un necunoscut. Nu ai nume. Nu ai adresa. Nu stii pe nimeni si nimeni nu stie unde te duci. Este singuratatea cea mai interesanta pentru ca o imparti in mijlocul lumii. Si pentru ca ceilalti fac exact la fel.

Mi-am facut um traseu pe unde sa ma plimb si sunt gata sa-l parcurg cat mai des posibil. Cele 30 de minute de plimbare. Si ma gandeam ca nimeni nu stie ca eu doar fac un cerc in drumul meu. Fiecare trece pe langa mine, majoritatea nici nu stiu de mine iar o parte poate iti zice ca ma duc undeva. Dar eu nu ma duc nicaieri, ci doar ma plimb in cerc :)) Cam astea sunt strazile, unde esti anonimul perfect. Si o faci in vazul lumii

As vrea sa zic ca nu observam oamenii pe strada dar o facem. Uneori ne sar in ochi, si poate pe aceia ii tinem minte. Dar doar atat. Restul e miscare. Si rutina.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, septembrie 21, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.