Author: No One
•marți, octombrie 11, 2011
Observ la mine o reticenta de a iesi in lume, de a face ceva. Parca am o teama, ceva ce ma face sa dau inapoi. E teama de necunoscut probabil. Nu stiu la ce sa ma astept. Mai devreme ma intrebam cum naiba iti faci un card? Cum m-as descurca in situatia asta? Ce as alege :))) Stiu, pare absurd si absolut inutil dar tot ma gandesc la diverse chestii si mai ales la cum m-as descurca in lume.

Observ la mine o lipsa de motivatie si de chef. Nu-mi vine sa fac nimic. Iar tot ce fac, parca fac din obligatie, nu pun energie. Nu-mi place asta la mine. E un soi de comoditate amestecata cu o teama de necunoscut.

Iar ma lovesc de nesiguranta si de ganduri despre cum o sa ma descurc. Si asta ma duce la "ce o sa fac in viata de acum incolo?". Nu mai sunt copil, nu pot sa mai stau asa pentru mult timp. Trebuie sa ma asez pe o cale dar eu habar n-am ce sa fac, si mai ales cum sa fac. Probabil totul se face din mers. Sigur totul se face din mers, iar eu gandesc prea mult acum :)), dar...

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, octombrie 11, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.