Author: No One
•vineri, noiembrie 18, 2011
Imi zic "Imi lipseste sa scriu aici" dar nu sunt asa de sigur. De fapt nu mai am ce. Cred ca I miss the attention, a little bit :) Dar nu sunt an attention whore. Nu ma consider. Oricum voi decideti daca sunt sau nu sunt. Hmm... nu cred ca fac bine daca tot subliniez asta :))

Nu vreau sa ma mai plang aici, asa ca nu mai scriu. Totul e bine. In mare. Am mai trecut prin doua momente sa le zicem, generic vorbind, de anxietate sau de panica, dar atat timp cat imi zic ca e in minte mea reusesc cumva sa imi controlez gandurile. Cad repede in frica daca imi las gandurile sa zboare.

Viata mea e monotona acum. Acasa si la facultate. Atat. Nu sunt in stare sa trec de un prag si raman, aici, in zona mea de confort. Deseori ma resemnez zicandu-mi ca that's it. This is my life. It's not gonna get any better than this. Din nou eu si gandurile mele. Ma programez si o fac cu tenacitate :)) E adevarat, de ce sa nu zic?

Cu fiecare pauza pe care o fac pe blog simt ca e inca putin, inca o picatura, pana nu o sa mai scriu. Doar eu mai sunt incapatanat cateodata si scriu. Dar nu mai stiu daca este in folosul meu, daca ma mai ajuta cu ceva. Simt ca ma agat de el, sau ma agatam. Ar trebui sa scriu ca si cum ar fi my second nature, zic eu, nu sa (ma) fortez sa scriu ceva, sa fie acolo.

In loc de o postare in "pe foi albe" scriu doar ideea aici. Ma gandeam la un robot cu o inima in interiorul sau. El e acum intr-un atelier, agatat intr-un cadru. Se lucreaza la el, iar inima sa este scoasa din el. In locul ei e un gol. Si el simte acel gol. Simte inca bataile ei asa cum simte un om bratul sau de mult taiat. Simte pulsatiile ei si cum ele se propaga pe vasele din plastic. Si desi simte stie ca nu mai are inima in el. Senzatia asta, lipsa inimii, mi s-a parut interesanta.

Ne citim pe o alta data. Bye

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, noiembrie 18, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.