Author: No One
•luni, noiembrie 28, 2011
Nu stiu sa ma prefac. Nu pot sa zambesc ori sa glumesc cand ceva nu-mi place sau ma deranjeaza. Acum cateva zile am avut "placerea" de a sta la masa cu un om putin... turmentat. Nu imi plac si nu am o parere buna despre oameni care se imbata. Nu-mi plac, ii consider, in lipsa de alt cuvant, neseriosi. Si de rasul rasului. Dar nu pot lua o atitudine lejera pe langa ei. Si asta ma gandeam la masa, ca fata de restul de acolo eu nu puteam sa ma prefac si sa zambesc. Nu am deprinderea asta. Sa ma prefac. Nu pot sa nu fiu serios ori tacut cand ceva ma deranjeaza. Asta cred ca tine de felul meu antisocial (restras, tacut) de a fi. Si in care ma cufund din ce in ce mai mult cu fiecare zi care trece.

Sunt rupt si strain de lumea asta cum numai eu stiu ca sunt. Cum ziceam mai demult pe aici, pe blog, parca nu ma potrivesc in decor. Uneori, dar uneori, imi doresc sa fiu un eu mai sociabil, mai prietenos, mai destins, mai... altfel. Asa cum vad la altii. Dar numai uneori. Alteori doar vreau sa dispar in singuratea mea, intre zidurile mele, in lumea mea nerealista. 

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, noiembrie 28, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.