Author: No One
•joi, noiembrie 10, 2011
O pasare zboara in vazduh. Cu aripile intinse, cu penele albe purtate de aerul cald. Iar eu strabat desertul. Visurilor si amintirilor mele. Este cald, innebunitor de cald, dar nu am nimic. Merg mai departe. Unde? Nu stiu. Voi stiti?

Soarele se joaca cu umbrele. Pana apune, pana coboara sub lumea asta. Si acum luna, in plina racoare, lumineaza pietrele calde. Un cerc lovit de varsat de vant. Este o noapte luminoasa. Merg mai departe. Nu stiu unde. Oare El stie?

Si ma prinde rasaritul inca in picioare. Cel mai frumos de pana acum. Cerul rosu ars de raze se extinde pana peste noaptea din spatele meu. Si este lumina din nou, si eu merg in continuare. Mai departe. Peste desertul Mojave.

This entry was posted on joi, noiembrie 10, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.