Author: No One
•sâmbătă, noiembrie 05, 2011
Iepurasul se opreste-te in fata mea, bate pe pamant dintr-o labuta si intinde ceasul de buzunar in fata ochiilor mei. "Nu mai aveam timp". Si ma impinge

Cad. Printre frunze ruginii de toamna. Un drum fara incetare si fara final. Dar lovesc pamantul intr-atat incat sa-l simt bine in oase. Sunt murdar si plin de frunze. Sunt intr-o camaruta. "Vino" imi spune fata si deschide usa. O lumina puternica imi loveste fata. Drumul meu e prin usa aceea. Trec si apoi ma intreb de ce am facut-o. Dar usa se inchide puternic in urma mea.

Pe campie doar un singur scaun. N-am ce face, campia e cat cuprinde, trebuie sa ma asez. Imping scaunul cu varful piciorului. De ce trebuie sa ma asez? ma intreb de data asta inainte. Si ma asez. Si incepe sa ploua. Dar nu dureaza mult pana cand cativa fulgi incep sa cada. Dar nu e frig. E chiar cald. Ma bucur ca macar e atat. "Serviti un ceai?", aud in spatele meu. Ma intorc si peste mine cade umbra unui tip cu o palarie mare in cap. Scrie "nebun" pe o foita prinsa in ea. Cred ca trebuia sa scrie "press" :)). Iau ceasca si cand sa beau si eu iepurasul ma prinde de mana si ma trage dupa el. "Vino, vino". Ma las dus, cu ceasca inca in mana. Nebunul se uita la mine, imi zambeste (ii lipseste un dinte... interesant) si imi zice: "Tine minte, toti suntem nebuni aici"

Incurajator gand, dar imi place :) Iepurele ma trage pana la o usa, o deschide cu grija si se duce inaintea mea. Iese un fum din camera asta cat sa-l tai cu cutitul. Bajbai inainte pana dau de o canapea. Pe ea sta iepurele nostru si cu alti membrii ai faunei locale. Pisica de langa mine ranjeste si imi intinde ceea ce pare un... joint. Ma uit cam suspect. Si iepurele trage un fum. Strig la el "Credeam ca e ceva important. Ca ma duci pe un drum mistic, plin de insemnatate." Matza imi raspunde "Stai jos... relax... Incepe emisiunea" Ma asez cam nedumerit. Ce caut eu aici? De atata fum nici nu vad in televizor. Dar se aude din el o femeie cum zbiara "Off with their heads!!!". Animalele incep sa rada.

***

Si o melodie ce o ascult acum


This entry was posted on sâmbătă, noiembrie 05, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.