Author: No One
•duminică, decembrie 11, 2011
Si anume ca e posibil ca dau de una mai fasneata si sa ma ia asa nexperimentat si probabil naiv. Mi s-a zis chiar ca eu ar trebui sa agat si sa nu fiu agatat. Ce vreau sa zic e ca eu sunt un tip mai linistit si mai retras de felul meu si ca posibilitatea de a fi "agatat" de una cu "interese" e mai mare. Ma gandesc si eu uneori la asta. Oare lipsa mea de experienta ma face si cumva putin naiv si deci si vulnerabil? Nu stiu ce sa zic dar nu-mi pot alunga gandul, care uneori devine putin obsesiv. Oare asta sa fie destinul meu, sa pic pe mana uneia cu interese? Prin intersese inteleg sa profite de bunatatea mea, sau sa isi gasesca unul linistit care sa nu o bata la cap, sau sa iis gasesca unul la locul lui pe care sa-l insele pe la spate. Chestii de astea. Poate suna aiurea, dar in lumea asta nimic nu e imposibil.

Cand vine vorba de femei nu ma astept la prea multe de la mine. Stiu ca e cam tarziu. Unoeri, in gandul meu, prefer sa ma resemnez. Probabil ca sunt comod si mi-e "teama" de ce nu cunosc. Mi s-a zis ca nu ma pot astepta sa imi cada una in poala, si stiu asta, si nici nu ma astept.. Eu zic ca cel mai bine e sa-mi vad de facultate si apoi de un job in domeniiu. Cat despre "femeia cu interese" :)) poate voi fi destul de destept si nu voi cadea intr-o plasa ca asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, decembrie 11, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.