Author: No One
•luni, decembrie 19, 2011
Cum sa traduci o stare de bine in actul de a scrie?. Parca de fiecare data cand ma simt bine simt nevoia sa scriu ceva, chiar daca nu am nimic de zis. Si acum chiar nu am nimic de zis. Doar ca fiecare comentariu, fiecare accesare ma face sa scriu. Imi place mica asta atentie, o recunosc. Ma intreb din nou daca nu cumva caut atentie. Nu stiu, raspund pentru a mia oara. Probabil.

Tocmai ce am vazut un film (Restless) Si mi-a placut chipul actritei, cu parul ei scurt cu tot. Ma intrebam cum e sa fii cu o femeie cu parul foarte scurt. Dar asta suna a superficialitate nu? :)) Cred ca daca iti place de cineva iti place cu orice "mic defect" (ma refer in general, nu la par scurt care-mi place by the way). Hihi, cumva, orice ar avea e mic defect. Mi-am adus aminte, in timpul filmului, ca imi zicea cineva ca ii place.sa descopere defectele la oameni, ca ii placeau. Eu zic, totusi, sa nu fie foarte mari pentru ca atunci fascinatia pentru "micile defecte" sa nu se transforme in suferinta cauzata de ele.

[Paragraful asta e mai morbid dar vreau sa scriu pentru ca tine de o anumita traire. In film fata avea cancer la creier. Si dupa o criza ajunge in spital. Si cand am vazut-o pe pat simtindu-se mai bine ma gandeam ca nu va dura, ca va mai veni o criza. Cum e oare sa stai cu gandul asta ca nu va fi mai bine si ca vei mai avea o cadere, chiar daca atunci ti-e bine? E foarte dureros si trist daca nu te poti detasa si iti poti accepta mortalitatea. Asta e trairea.]

Inca n-am mutat mobila asa ca inca adorm mai greu :)) Si mi s-au terminat bomboanele de ciocolata din cutie. Astept o carte sa vina prin posta si citesc o alta luata de la biblioteca. Ma oblig sa vad filme pana la final.

Mi-am adus aminte, azi noapte, cum m-a invitat variu-miu mai demult la o bauta cu prietenii lui. Am refuzat pentru ca nu-i cunosteam si nu ma simteam confortabil. Azi as face la fel cu orice grup, la fel si maine.

Am scris cam mult in ultima perioada, nu? As vrea sa gasesc ceva cool despre care sa scriu. O poveste sau ceva.

Oricum va multumesc ca ma cititi :D Nu stiu cum nu vi se par niste aiureli.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, decembrie 19, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.