Author: No One
•vineri, decembrie 16, 2011
Am un casetofon negru cu radio si tin minte cand eram mic cum stateam pe intuneric si ascultam la el. Demult era Andrei Gheorghe, apoii Razvan Exarhu si Vlad Craioveanu. Imi placeau emisiunile de talk show de la miezul noptii. Azi noapte cand nu puteam sa dorm mi-am luat casetofonul la mine in camera si am ascultat din nou la radio-ul acela. Dadeam de rotita pe diferitele posturi radio. Nu stiu, acum mai sunt emisiuni radio de talk show? Chiar imi lipseste una :P

Nu stiam asta prea bine dar cred ca sunt un pofticios cand vad dulciuri. Parca imi sclipesc ochii. Pot sa refuz dar tot timpul imi atrag atentia. Si nu numai dulciuri, ini general mancare care-mi place (gen pizza adica :P). Ce vreau sa zic e ca trebuie sa am grija la poftele mele. Cu varsta metabolismul meu va asimila din ce in ce mai mult si ma voi ingrasa (peste limita impusa de mine). Dar cand le vad nu ma pot abtine :))

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, decembrie 16, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.