Author: No One
•miercuri, decembrie 28, 2011
Daca ar trebui sa pun in doar cateva cuvinte cum a fost anul acesta atunci as zice ca nu a fost la fel de bun ca anul trecut :)) Poate anii cu soti sunt mai buni sau eu stiu dar anul asta a fost ok. Undeva la fel ca anul 2009.

In primul si primul rand am reusit sa trec bariera celor 60 de kg, peste care nu mai trecusem niciodata, si am ajuns acum la 68 de kg. Ceea ce e bine :)

Am incercat sa fac ceva exercitii si miscare (am cerut cateva tipuri de antrenamente de la cineva) dar m-am lasat dupa o luna. Ceea ce nu e bine :(

Anul asta m-am tinut de tratamentul pentru depresie si anxietate care mi s-a dat. Nu m-am tinut niciodata de unul si ma bucur ca acum ma simt bine datorita acestuia. Practic nu mai am problemele pe care le aveam cand credeam ca o sa patesc ceva ca sanatate. Cica e de durata si nu stiu unde va duce, dar e bine ca macar ma simt bine fizic.

Parca mai mult decat in general, acum, la sfarsit de an, m-am ingrijorat destul de mult de viitorul meu. De licenta, de ce job voi avea dupa ce termin (cand te gandesti ca nu sunt locuri de munca), de ce voi face in viata mea de acum incolo. Nu am incredere in mine ca voi reusi sa trec peste astea cu bine. Din nou totul depinde de mine si eu nu stiu daca ma voi ridica la asteptari.

Cu facultatea sunt bine. Stiu ca va deveni din ce in ce mai greu odata cu venirea examenului de licenta. Am mult de invatat. Mult. Sau cel putin asa mi se pare. Dar sper ca va fi bine si ca voi fi mobilizat atunci cand trebuie.

Sfarsitul acesta de an m-am gasit intr-o stare de plictiseala acuta. Nu numai ca nu stiu ce sa fac cu timpul meu (care trece asa de incet) dar toata acesta lipsa de activitate ma innebuneste. Pur si ismplu stau si astept sa treaca timpul. Am mai avut momente de astea dar printr-o stare asa de puternica de plictiseala nu am mai trecut. Si nu numai ca ma plictisesc dar nici nu-mi mai vine sa fac ceva. Asa de aiurea e starea.

Nu am regrete de sfarsit de an. Cica la sfarsitul anului se trage linie si se cantareste dar la mine nu am ce sa cantaresc exact pentru ca nu il simt exact ca un sfarsit de an ci mai mult ca o schimbare de cifre. Asa ca nu am regrete acum de sfarsit, pentru ca nu vad anii ca fiiind capitole. Daca stau sa ma gandesc mai mult ii vad ca fiind niste stari. "Anul asta m-am simtit/ a fost asa", "anul trecut m-am simtit / a fost asa", cam asa as rezuma relatia mea cu anii care trec.

Scriu de 2 ani si jumatate si pana anul asta a fost bine dar de ceva timp parca simt ca nu mai am ce scrie. E aiurea si nu stiu daca se vede de vreme ce postez destul de regulat. Uneori ma gandesc sa ma opresc in lipsa de inspiratie si de chef, alteori imi doresc sa scriu. Ma mira ca ma mai cititi, sincer. Probabil e ceva acolo ce eu nu vad.  Va zic din nou: va multumesc ca o faceti :D Nu stiu ce vedeti la mine dar ma incanta ca sunt citit de voi. Voi incerca sa mai scriu dar nu promit cat, pentru ca nu stiu. As vrea sa mai tin legatura cu voi prin blog. Cum ziceam eu? :P Vom vedea, vom vedea :)

La multi ani, dragii mei! Nu o sa va bombardez cu urari dar o sa va doresc sa fiti fericiti si sanatosi. Cred ca asta conteaza cel mai mult. Restul se trag din astea :) Si orice ati face nu va pierdeti. Si ramaneti puternici si buni. Voi va veti face anul viitor, voi veti participa la cat de bun va fi, asa ca puneti-va pe treaba de pe intai :)) Nu lasati ca tristetile si gandurile sa va tina pe loc. Visati in pauzele de cafea :) Aveti grija de voi.

Si la sfarsit va las cu o melodie (luata de la Iris)


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, decembrie 28, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.